Cat costa o campanie SEO?
Care este costul unei campanii de promovare SEO? Ce pret trebuie sa platesc pentru a ajuge pe prima pagina in Google? Cat costa optimizarea SEO pentru un magazin online? Cum se calculeaza pretul unui serviciu SEO? Este mai eficient sa angajeze un om dedicat pentru aceasta activitate, sau sa lucreze cu o Agentie SEO? – Sunt intebari legitime, […]
Luna martie a adus cu sine evenimente foarte interesante din punct de vedere SEO. Prin monitorizarea a peste 20+ resurse web de incredere, care includ blogul oficial Google pentru Webmasteri, forumul WebmasterWorld, site-uri precum Moz, Search Engine RoundTable, Search Engine Land sau Search Engine Watch, dar si conturi personale de Twitter ale unor ingineri Google, […]
Linkurile au fost primul criteriu utilizat de creatorii Google in stabilirea autoritatii unei pagini. Bazandu-se pe ratiunea ca “cu cat o pagina are un continut mai valoros, cu atat mai multe alte site-uri de pe Internet vor pune link spre ea in mod natural”, ei au acordat acestui element o pondere foarte importanta in algoritmul de […]
In zilele de 4-5 aprilie 2017 a avut loc a doua editie a evenimentului WeLoveDigital.forum, in cadrul caruia s-a discutat despre Tehnologii inovative, Digital Transformation, Social media, Antreprenoriat, Online Banking, e-Retail, Strategie Digitala, Securitate, UX, si multe altele. Intre invitati s-a numart si dl. Augustin Jianu, Ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale. DWF a fost prezent in cadrul […]
28 Mar, Evenimente
Zilele acestea, mai precis pe 23 si 24 martie 2017, la Brasov, s-a desfasurat cea de-a saptea editie EcomTEAM, iar echipa DWF s-a regasit printre participanti. Acest eveniment regional este dedicat magazinelor online, precum si celor care vor sa se extinda in comertul electronic, fie ei furnizori de servicii, specialisti in marketing sau simpli oameni […]
Fara indoiala, cel mai important eveniment SEO din februarie 2017 este update-ul produs la inceputul lunii, in jurul datelor de 7-10 februarie. Pe blogul DWF exista deja un articol in care am oferit mai ulte informatii despre acest update Google referitor la profilul de linkuri. Google nu a confirmat update-ul de algoritm pana in acest […]
18 Feb, Cariere
Echipa DWF creste din nou! De data aceasta, cautam un coleg sau o colega pe rolul de Smart Copywriter.  Daca aveti experienta in domeniu, stiti deja aceste lucruri si doriti sa faceti un pas important in cariera, ne poti trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail miruna [at] dwf [dot] ro , pentru stabilirea unui interviu. Ce inseamna insa […]
In cadrul DWF monitorizam zilnic pozitia in Google a site-urilor din cele 70+ campanii SEO pe care le gestionam in prezent, pentru 50,000+ cuvinte cheie. In acest fel, putem sesiza foarte usor cand apare un update important de algoritm, chiar in lipsa unui anunt oficial Google. Consideram important un update in momentul in care acesta […]
In acest articol recapitulam update-urile si noutatile SEO Google din luna ianuarie 2017. Arhiva completa cu aceste articole, pentru fiecare luna incepand cu ianuarie 2016, este disponibila pe blogul DWF. In cazul in care nu ati citit articolul anterior, il puteti accesa aici: Recapitulare update-uri SEO, decembrie 2016. Update-uri Google, ianuarie 2017: 1) In jurul datei […]
Google ofera o atentie din ce in ce mai mare utilizatorilor de terminale mobile si se straduieste sa le asigure o experienta cat mai placuta, atat in cadrul propriilor servicii, cat si prin oferirea de rezultate relevante la cautarile din Google Search, care, la randul lor, sa le prezinte oamenilor informatiile de care au nevoie, […]
Obiectivul corect setat al unei campanii SEO este cresterea vizibilitatii site-ului in rezultatele organice Google pentru termeni de tip non-brand relevanti. Acest lucru este insa o consecinta directa a imbunatatirii pozitiilor pe care site-ul le ocupa in SERPs pentru respectivele cautari, adica este o chestiune de Ranking. Pana a discuta insa despre Rnking exista alte doua […]