Cat costa o campanie SEO?
Care este costul unei campanii de promovare SEO? Ce pret trebuie sa platesc pentru a ajuge pe prima pagina in Google? Cat costa optimizarea SEO pentru un magazin online? Cum se calculeaza pretul unui serviciu SEO? Este mai eficient sa angajeze un om dedicat pentru aceasta activitate, sau sa lucreze cu o Agentie SEO? – Sunt intebari legitime, […]
Sa zicem ca ai un site de 1.000+ pagini. Cum faci meta descrierile? Ai mai multe optiuni: #1: Sa nu faci deloc meta descrieri. Poate parea paradoxal asta, dar decât sa le faci pe principiul “Sa preiau automat primele 160 de caractere din textul din pagina”, e de preferat sa nu le faci deloc. #2: […]
Continuam seria de articole lunare, dedicate noutatilor SEO si update-urilor Google relevante pentru activitate de optimizare. Puteti consulta recapitularea SEO aferenta lunii ianuarie 2018 in acest articol.  Incepand cu aceasata luna, vom include in materiale si update-uri ale diferitelor instrumente SEO cu care lucram in cadrul DWF. Bineinteles, in cazul in care considerati ca exista noutati […]
07 Mar, Evenimente
TeCOMM, evenimentul dedicat proprietarilor de magazine online si profesionistilor din eCommerce, aduce la acesta noua editie cele mai bune practici pentru a ajuta business-urile sa fie la curent cu schimbarile din piata, sa isi creasca vanzarile si sa isi consolideze brandul. Peste 40 de lideri în industrie, speakeri la TeCOMM, prezinta an de an noutatile […]
Anul 2018 a inceput cu foarte multe noutati SEO si o serie de update-uri interesnte din partea Google. La DWF, monitorizam constant aceste informatii, in scopul de a identifica cele mai bune oportunitati pentru campaniile SEO pe care le gestionam. Incepand cu anul 2016, publicam (aproape) lunar pe blogul DWF o recenzie a acestor update-uri: […]
Google Search Console este fara indoiala cel mai important tool oficial Google, din care se pot extrage date pentru o campanie SEO! Daca nu aveti inca un cont pe Google Search Console, va recomandam sa creati unul cat mai rapid. Este gratuit, iar informatiile pe care le ofera sunt esentiale pentru optimizarea site-ului dvs. Pe 8 […]
Pe scurt, meta description este o descriere sumara prin care utilizatorului Google ii este oferita informatie, de preferat in plus fata de cea din meta titlu, cu privire la rezultatul din SERP. Pentru a simplifica procesul de intelegere, ganditi-va la rezultatele Google ca la o rubrica de anunturi dintr-un ziar: fiecare anunt in parte are […]
Ne place sa livram servicii impecabile si suntem constienti ca, in spatele activitatii propriu-zise pe care o facem cu seriozitate, stau personalitatile tuturor celor care formeaza intreaga echipa de SEO. Din fericire, avem cu totii experiente diferite de viata, dar aici, in colectivul din care facem parte, am adunat doar oameni cu aceeasi directie, cea […]
22 Nov, Evenimente
Pe 15 noiembrie 2017 au fost decernate Premiile în Comertul Electronic Romanesc, in cadrul celei de a 12-a editii anuale a GPeC – Gala Premiilor eCommerce din Romania. In cadrul Galei de Premiere, 6 premii au fost castigate de clientii din portofoliul nostru, in urma unei jurizari ce a tinut cont de de 200 de […]
Anul 2017 a consemnat a 12-a editie GPeC – Gala Premiilor eCommerce din Romania.  Intre speakerii care au urcat pe stage-ul GPeC de anul acesta ii amintim nume precum Neil Patel (Co-Founder Crazy Egg & KissMetrics), Amy Harrison, Oli Gardner (Co-Founder Unbounce), Cyrus Shepart (Moz) si Sam Mallikarjunan (HubSpot). Fiecare invitat a oferit audientei o […]
26 Oct, Evenimente
Ca si anul trecut, DWF a raspuns invitatiei organizatorilor TeCOMM de a sustine o prezentare dedicata celor mai actuale trenduri SEO, in cadrul evenimentului anual TeCOMM din Cluj Napoca. Anul acesta, conferinta a avut loc pe 24-25 octombrie, cu participarea unor speakeri precum Samuel Laurinkari de la eBay UK sau Carlo Terreni, Netcom Suisse, dar si a […]