Cat costa o campanie SEO?
Care este costul unei campanii de promovare SEO? Ce pret trebuie sa platesc pentru a ajuge pe prima pagina in Google? Cat costa optimizarea SEO pentru un magazin online? Cum se calculeaza pretul unui serviciu SEO? Este mai eficient sa angajeze un om dedicat pentru aceasta activitate, sau sa lucreze cu o Agentie SEO? – Sunt intebari legitime, […]
Fara indoiala, cel mai important eveniment SEO din februarie 2017 este update-ul produs la inceputul lunii, in jurul datelor de 7-10 februarie. Pe blogul DWF exista deja un articol in care am oferit mai ulte informatii despre acest update Google referitor la profilul de linkuri. Google nu a confirmat update-ul de algoritm pana in acest […]
18 Feb, Cariere
Echipa DWF creste din nou! De data aceasta, cautam un coleg sau o colega pe rolul de Smart Copywriter.  Daca aveti experienta in domeniu, stiti deja aceste lucruri si doriti sa faceti un pas important in cariera, ne poti trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail miruna [at] dwf [dot] ro , pentru stabilirea unui interviu. Ce inseamna insa […]
In cadrul DWF monitorizam zilnic pozitia in Google a site-urilor din cele 70+ campanii SEO pe care le gestionam in prezent, pentru 50,000+ cuvinte cheie. In acest fel, putem sesiza foarte usor cand apare un update important de algoritm, chiar in lipsa unui anunt oficial Google. Consideram important un update in momentul in care acesta […]
In acest articol recapitulam update-urile si noutatile SEO Google din luna ianuarie 2017. Arhiva completa cu aceste articole, pentru fiecare luna incepand cu ianuarie 2016, este disponibila pe blogul DWF. In cazul in care nu ati citit articolul anterior, il puteti accesa aici: Recapitulare update-uri SEO, decembrie 2016. Update-uri Google, ianuarie 2017: 1) In jurul datei […]
Google ofera o atentie din ce in ce mai mare utilizatorilor de terminale mobile si se straduieste sa le asigure o experienta cat mai placuta, atat in cadrul propriilor servicii, cat si prin oferirea de rezultate relevante la cautarile din Google Search, care, la randul lor, sa le prezinte oamenilor informatiile de care au nevoie, […]
Obiectivul corect setat al unei campanii SEO este cresterea vizibilitatii site-ului in rezultatele organice Google pentru termeni de tip non-brand relevanti. Acest lucru este insa o consecinta directa a imbunatatirii pozitiilor pe care site-ul le ocupa in SERPs pentru respectivele cautari, adica este o chestiune de Ranking. Pana a discuta insa despre Rnking exista alte doua […]
Continuam anul acesta seria de articole lunare dedicate update-urilor Google relevante pentru industria SEO. Conform traditiei, la fiecare inceput de luna, concentram intr-un material pe blogul DWF cele mai importante anunturi oficiale Google sau declaratii ale unor agajati ai companiei, legate de SEO si formulate in cursul lunii anterioare.  In acest articol facem recapitularea update-urilor […]
Despre impactul SSL in SEO s-au vehiculat multe informatii, chiar si inainte ca Google sa anunte in mod oficial ca acesta este un factor de ranking. Pe blogul DWF exista numeroase articole dedicate acestui subiect, in care am tratat deja teme precum migrarea corecta la SSL. Conform unui alt anunt oficial Google din 8 septembrie 2016, browser-ul […]
Anul 2016 se apropie cu pasi grabiti de final. A fost un an extraordinar, in care am invatat multe lucruri noi, am perfectionat procese si am devenit mai buni in ceea ce facem. Obiectivele pe care ni le-am setat la inceputul acestui an au fost depasite cu mult, lucru care ne-a motivat sa indraznim mai […]
La inceputul anului 2016 am initiat un demers unic in industria SEO din Romania, de consemnare sistematica a noutatilor Google cu impact pe zona de SEO. Ne-am asumat o cadenta lunara, straduindu-ne ca in prima decada a fiecarei luni sa finalizam procesul de identificare si clasificare a informatiilor care merita sa ramana consemnate. Acest material […]