Folosim puterea datelor pentru a crește cifra ta de afaceri
Transformăm Google Analytics în Business Intelligence. Începe cu noi călătoria de la “No Data” la “Good Data”. Crește eficiența campaniilor tale de marketing online folosind date colectate corect și profită de expertiza specialiștilor noștri în analiză și interpretare. Construim împreună succesul tău!
Soluții
Vă ajutăm să vindeți mai mult, prin decizii de business bazate pe date corecte. Devenim partenerul dumneavoastră pentru interpretarea datelor, pentru a va ajuta în atingerea obiectivelor de business.
Migrare tracking de la UA/GA3 la GA4
Te-ai pregătit să colectezi date conform noului tracking denumit GA4 – ultima versiunea a codului de Google Analytics? Știi că de la 1 Iulie 2023 traficul pe care acum îl măsori prin GA3/Universal Analytics va fi inghețat și redus la 0 vizite pe zi, respectiv la 0 comenzi pe zi? Știi că de la 1 Ianuarie 2024 vei pierde accesul la datele istorice din Analytics?
În urma unei verificări pe contul tău de google analytics:
- Vom instala corect tracking-ul de GA4 pe toate paginile site-ului tău
- Vom verifica setările contului de GA4 sa respecte toate bunele practici internaționale
- Vom implementa rapid tranzacțiile de ecommerce în noul GA4, iar acest proces va fi lent sau rapid depinzând numai de abilitatea programatorilor de a integra Google Tag Manager în site și a implementa cu ajutorul nostru schema de ecommerce GA4
- Vei putea avea rapoarte pe noul sistem de tracking GA4 în Google Data Studio astfel încât vei înțelege mult mai ușor cifrele decât în interfața, nu foarte prietenoasă, a noului GA4
Acuratețe Tracking
Cât de bine și corect se colectează datele? Sunt de încredere informațiile pe care le aveți acum în Google Analytics?
Pentru a avea siguranța unor decizii de marketing optime noi vom asigura pentru tine colectarea corectă a datelor importante, cum ar fi tracking-ul de ecommerce din GA4 sau GA3 sau tracking-ul principalelor funnel-uri de conversie pentru un site de tip lead-generation
Verificăm lucruri precum:
- Existența codului de Google Analytics pe toate paginile site-ului;
- Instalarea corectă a opțiunilor de tracking eCommerce și concordanța datelor înregistrate, cu cele reale (ex: număr si valoare comenzi etc.);
- Instalarea corectă în site a codului de Google Analytics (direct sau prin GTM); Modul în care se face înregistrarea numărului de sesiuni (ex: GDPR consent);
- Sunt integrările dintre GA si Search Console sau Ads sau Facebook Ads făcute?
- Atribuirea corectă a surselor de trafic prin folosirea UTM-urilor pentru campaniile de marketing;
- Existența și funcționarea corectă a Obiectivelor de Business în GA (Goals);
Analize esențiale
Creșterea vânzărilor online și a profitului interpretând rapoarte esențiale pentru business-ul dumneavoastră.
Pentru a-ți ușura deciziile de business specialiștii noștri vor face pentru tine dashboard-uri, rapoarte simplu de înțeles care vor corela cei mai importanți indicatori pentru rolurile de Online Marketing Specialist, Product Category Manager și Ecommerce Manager
Ajutăm la creșterea indicatorilor principali prin analize esentiale:
- Fără o strategie coerentă de interpretare a datelor (uneori prea multe), nu putem găsi răspunsuri pentru creșterea business-ului, ci pot chiar duce la blocaje decizionale (data overload);
- Există o procedură internă pentru interpretarea parametrilor de business? Se poate ea imbunatații?
- Avem rapoartele esențiale pentru un business cu prezență online cu ajutorul cărora putem lua decizii rapide de business cu Cum definește echipa de Marketing și Management succesul departamentului de vânzări online? Avem un Plan de Măsurare?
Power Custom Insights
Transformarea datelor în “business insights” pentru creșterea afacerii dumneavoastră folosind date suplimentare specifice din rapoarte complet personalizate.
Pentru business-urile mature care au alți indicatori specializați în propriile platforme interne putem integra aceste informații sau putem face indicatori complet personalizați pe care să îi urmărim în corelare cu marketingul online ajutând la definirea unei imagini complete și personalizată a clientului vostru
Ajutăm la interpretarea datelor colectate prin întâlniri periodice:
- Sunt datele colectate relevante pentru echipa de marketing? Există alte date, disponibile în CRM/ERP/BI care ar putea fi colectate?
- Definim împreună acei indicatori cu adevărat relevanți pentru business-ul dvs. și construim un panou de control personalizat, în care să vedeți rapid informația dorită;
- Care sunt acei KPI (set de dimensiuni și metrici) care sunt în ERP dar nu sunt prezenți în GA?
- Stabilim întâlniri periodice între echipa dvs. și specialiștii DWF pentru interpretarea datelor și asistență în luarea deciziilor de marketing sau a politicilor de produs;
- Organizăm cursuri practice de Google Analytics cu echipa dvs.;
Începe cu noi călătoria de la “No Data” la “Good Data”
DATE în care ai ÎNCREDERE
E vital să îți construiești creșterea business-ului bazându-te pe cifre corecte. Din acest motiv, am dezvoltat un proces care ne garantează acuratețea insight-urilor. Ne asigurăm, în primul rând, că datele sunt colectate corect, apoi punem totul în mai multe contexte relevante pentru atingerea obiectivelor stabilite.
DATE pe care LE CONTROLEZI
Să controlezi datele înseamnă să le poți folosi în beneficiul business-ului. Te ajutăm să faci asta, fiindcă interpretăm rezultatele ținând cont de variabilele specifice afacerii tale.
DATE ușor de ÎNȚELES
Puterea datelor stă în modul în care le înțelegem. Numere aparent banale pot face diferența între succes și eșec. Noi ne luăm angajamentul că vom traduce toate cifrele și-ți vom evidenția impactul pentru afacerea ta.
DATE de la PROFESIONIȘTI
Departamentul de Data Analytics este condus de Liviu Taloi, unul dintre pionierii în domeniu, pe piața din România. Standardele pe care echipa le folosește sunt un etalon în industrie.