Liviu Taloi, Data Analytics Director, DWF: „Peste 98% dintre website-urile din România sunt afectate de această schimbare din partea Google!”
Miercuri, 25 Mai 2022 la sediul DWF, a avut loc prima ediție din seria de evenimente DWF Talks. Aceasta ediție a fost dedicata discuțiilor despre cele mai importante provocări generate de colectarea datelor utilizatorilor online și folosirea acestora de către agențiile de marketing și de magazinele online în contextul tranziției de la Google Universal Analytics la Google Analytics 4
În cadrul evenimentului au participat peste 50 de specialiști, reprezentanți ai unora dintre cele mai cunoscute brand-uri din România și reprezentanți ai presei.
Trecerea de la un sistem de colectare și măsurarea a datelor utilizatorilor site-urilor de orice gen – sistem dezvoltat și implementat de Google (Universal Analytics) la un nou sistem de tracking și măsurare adaptat noilor politici de administrare și urmărie a datelor (Google Analytics 4) reprezintă o provocare majoră atât pentru magazinele online, site-urile generaliste, dar și pentriu orice agenție de marketing și publicitate.
Liviu Taloi a vorbit despre cele mai importante schimbări care se vor produce în ecosistemul ecommerce odată cu schimbările care urmează să aibă loc în privința datelor din Google Analytics
Liviu Taloi, Data Analytics Director: Impactul GA4 și machine-learing de la Google:
„Provocarea pe care o aduce implementarea codului de GA4 la sute sau mii de clienți este de fapt pentru divizia noastră o oportunitate extraordinară. Suntem pregătiți și mărim echipa pe măsură ce aceste cereri de migrare la GA4 vor începe să ajungă în divizia de Data Insights. Noi credem în date, în faptul că orice strategie de marketing online trebuie să se bazeze pe date corecte și complete. Noi știm că noua versiunea de Google Analytics va aduce Insights valoroase pentru clienții noștri”
DESPRE LIVIU TALOI, DATA ANALYTICS DIRECTOR DWF
Liviu Taloi, Managing Director of Data Analytics DWF are o experiență de peste 15 ani în ecommerce și Data Analytrics în România, iar know-how-ul lui, în tot ce ține de analiza datelor, îl poziționează ca unul dintre cei mai apreciați, credibili și cunoscuți oameni de Data Analytics & Insights din România.
DESPRE DWF
DWF este una dintre cele mai mari agenții de digital marketing din România și are cea mai mare și bună divizie de SEO din țară.
Cu 9 ani de experiență, o echipă formată din peste 100de oameni, un portofoliu de peste 850 de clienți și o cifră de afaceri de aproximativ 3 milioane euro în 2021.
DWF a câștigat premii în competițiile internaționale de SEO, iar specialiștii din cadrul companiei sunt regăsiți adesea ca speakeri și formatori la evenimentele de profil.
De asemenea, DWF face parte din familia CEE Digital Alliance, alături de alte 15 agenții digitale independente de top, iar de 5 ani ocupă un loc în juriul Competiției Magazinelor Online GPeC ca specialiști SEO.
Liviu Taloi – Managing Director of Data Analytics DWF, și echipa lui vă așteaptă să stabiliți o întâlnire în care să discutați gradul de pregătire a companiei voastre, fie că vindeți produse sau servicii online, fie că aveți un magazin online sau un site de tip lead generation. Folosiți acest link (https://calendly.com/liviu-taloi/ga4) pentru a afla ce trebuie să faceți astfel încât la 01 iulie 2023 să aveți activitățile de marketing online măsurate așa cum v-ați obișnuit până acum, folosind noul Google Analytics 4.
Slide-urile prezentate la eveniment sunt afișate pe pagina de Thank You după ce completați acest sondaj privind modalitatea tehnică de implementare GA4 și momentul în care site-urile din România vor decide sa facă această migrare la noua versiunea de Google Analytics. https://forms.gle/BSWVjRjS57QuDD959
Pentru mai multe informații:
Denis Drăghici Chief Marketing Officer denis.draghici@dwf.ro
0771 235 215