Site-ul tău, gândit pentru clasa business
Un singur buton, așezat corect, poate face afacerea ta să decoleze în online. Vino să te ajutăm să vinzi mai mult cu site-ul, prin soluțiile noastre de UX/UI & Development.
Alege ce fel de site vrei
În general, se pornește de la teme de design descărcate din cataloage de template-uri
- Ești constrâns să îți adaptezi conținutul la design
- SEO limitat de temele folosite
- Tracking generic: număr de utilizatori, vizite
- Focus pe versiunea desktop
- Site greu de extins
- Plugin-uri multe, dificil de actualizat și securizat
- Proces nestructurat, deadline incert
Pornim de la business-ul tău și propunem UX/UI design focusat pe conversie
- Adaptăm noi designul la obiectivele afacerii tale
- SEO ready (validat de +50 specialiști)
- Tracking pe rezultatele relevante
- Gândim mobile first
- Ai suport, putem extinde ușor site-ul
- Folosim puține plugin-uri, cu reputație bună
- Proces clar, deadline ferm și statusuri intermediare
Ideile geniale au nevoie de o execuție impecabilă
UX/UI design
Design bun nu înseamnă doar frumos, înseamnă deopotrivă util. Experiența utilizatorului este un factor definitoriu al oricărui produs digital. Noi, la DWF, analizăm comportamentul userilor pe un set relevant de date. Combinăm aceste rezultate cu bunele practici din domeniu și aducem în produsele noastre cele mai eficiente soluții.
Development
Suntem la zi cu tehnologiile și le îmbinăm, cu succes, cu standardele de UX/UI. Facem site-uri de companie, landing page-uri de produs, dar și aplicații web complexe. Te asigurăm că povestea asta nu e doar despre scris cod, ci despre gândit cod.
Mentenanță
Asigurăm suportul pentru toate proiectele realizate de noi. Știm că pentru tine este mai important să rămâi concentrat pe creșterea business-ului decât să ai pe cap update-urile, securitatea și performanta site-ului. Purtăm noi grija asta.
Verifică dacă ai un site gândit pentru conversie
Când proiectăm un site, analizăm între 70 și 187 de puncte-cheie
Landing page-ul tău are o “unique selling proposition” (USP)?
Poți să atragi utilizatorul, în doar câteva secunde, cu o frază bine-aleasă? Se înțelege rapid de ce produsul sau serviciul tău este mai valoros decât al concurenței?
Folosești corect butoanele call-to-action?
Obții rezultate mai bune dacă știi clar ce vrei să facă userul pe site și-l ghidezi cu CTA-uri focusate, bine plasate, evidențiate prin culoare, cu text scurt. Te-ai asigurat că nu alergi după prea mulți iepuri pe o singură pagină? Prea multe CTA-uri pe un landing vor dilua impactul.
Există elemente care îl fac pe user să aibă încredere?
Ex: Logo-urile unor clienti importanți, Portofoliu / Studii de caz, Review-uri reale, Certificari etc.
Problema pe care o rezolvă produsul sau serviciul tău e clară?
Cu alte cuvinte, se înțelege rapid: „De ce-mi trebuie ce vinzi”? De multe ori, suntem prea îndrăgostiți de produsul sau serviciul nostru și ne grăbim să înșirăm calități sau features. Omitem, astfel, să enunțăm la ce e util ceea ce vindem noi.
Prezinți beneficiile și diferențiatorii?
Privești totul „din pantofii” utilizatorului? Produsul sau serviciul tău e despre el (utilizatorul), despre ce câștigă dacă-l va folosi, despre ce obține dacă va folosi ACEST PRODUS și nu al concurenței. Deci povestea nu este despre cât de bun este produsul tău, ci despre ce câștigă utilizatorul dacă îl va alege.