Searchmetrics: Cei mai importanti factori de SEO, editia 2015
Searchmetrics este o agentie de SEO din Statele Unite, ale carei servicii sunt utilizate de peste 8.000 de companii, printre care eBay, Siemens ori T-Mobile. Anual, ei proceseaza date de la cele peste 100.000 de site-uri monitorizate si realizeaza un studiu in care identifica factorii care au cea mai puternica legatura (corelatie) cu pozitii bune in Google. Practic, ei identifica ce au in comun acele site-uri care ocupa primele pozitii in Google.
Anul acesta, compania a publicat un document extins (72 de pagini) si un infografic in care redau o imagine de ansamblu a factorilor de ranking cei mai importanti in 2015. Documentul este analizat in prezent de specialistii nostri si pe masura ce extragem informatii relevante din el, vom publica articole pe blog, in care vom explica fiecare factor important pentru pozitionare in Google, precum si modul in care acesta se poate realiza.
Studiul ofera raspuns la intrebari precum „care sunt cei mai importanti factori de ranking Google in 2015?” si „cum au evoluat acesti factori fata de anul trecut?”. Iata infograficul Searchmetrics (click pe imagine pentru o rezolutie mai mare):
Articole publicate in aceasta serie:
- Cei mai importanti 7 factori tehnici (on-page) de ranking Google in 2015
- Factori SEO importanti in 2015, care tin de experienta utilizatorului
- Elementele de continut, cu cel mai mare impact SEO in 2015
- Ce influenta au factorii de Social Media intr-o strategie SEO din 2015
- Analiza Searchmetrics: factori de ranking ce tin de profilul de linkuri
Concluzii studiu Searchmetrics: Cei mai importanti factori de SEO, editia 2015
Pe parcursul celor 5 articole publicate in aceasat serie, am analizat in cadrul DWF cei mai importanti factori SEO de ranking evidentiati de agentia Searchmetrics din Statele Unite. La fiecare dintre articole sunt incluse si observatii formulate pe baza experientei acumulata de agentia noastra in cele peste 100 de campanii SEO derulate pana in prezent.
In graficul de mai jos am sintetizat factorii de ranking ce au inregistrat cea mai mare corelatie cu o pozitionare buna in Google. Sunt trei factori ce tin de continutul site-ului, cate doi care fac referire la experienta utilizatorului si la elementele tehnice, in timp ce un singur factor ce face referire la profilul de linkuri a obtinut acest scor.