Mihai Vânătoru, cofondator DWF, în cadrul emisiunii ePLAN by Știrile PROTV: cum va arăta viitorul SEO în 2022?
Mihai Vânătoru, cofondatorul DWF și colegul nostru, a fost invitat în cadrul celui mai recent episod al ePLAN, emisiune dedicată afacerilor online, găzduită de Andrei Radu în studioul Știrilor PRO TV. Pe baza experienței profesionale acumulate în cele peste 700 de campanii SEO gestionate în ultimii 8 ani, Mihai a oferit răspunsurile unora dintre, probabil, cele mai importante întrebări ale momentului, legate de SEO:
- Cât de mult contează, într-o lume digitalizată, vizibilitatea în motoarele de cautare?
- Este, într-adevăr, nevoie ca orice antreprenor care își lansează un business online să integreze SEO în strategia sa de marketing?
- Care sunt industriile unde investiția în astfel de servicii este absolut esențială? Și, până la urmă, care este costul unei astfel de investiții?
- Ca antreprenor, poți face SEO pe cont propriu sau e mai degrabă indicat să apelezi la un specialist?
- Cât de mult contează să fii total transparent în relația cu un expert SEO, pentru ca brandul tau să aibă parte de mai multă vizibilitate și, totodată, pentru a crește vânzările?
- Cum va arăta viitorul SEO în 2022, ținând cont că doar anul acesta, Google a făcut aproximativ 7-8 modificări majore la nivelul algoritmului?
- În acest context, cum ai putea să-ți adaptezi strategia SEO, astfel încât să ții pasul cu update-urile făcute de Google și să nu-ți pierzi autoritatea și vizibilitatea?
Iată principalele teme de discuție abordate în cadrul emisiunii ePLAN – o emisiune pe care, mai ales dacă ești antreprenor, o poți privi drept un ghid practic pentru SEO în eCommerce.
În plus, dacă te întrebi de cât timp ai nevoie ca să înveți și, mai ales, să aplici singur principiile SEO, în contextul în care tot procesul se desfășoară pe termen lung și nu are neapărat o „dată de finalizare”, dacă vrei să afli care variantă e mai rentabilă, pe termen lung, pentru tine, atunci ai un motiv în plus să urmărești discuția dintre colegul nostru și gazda emisiunii ePLAN:
Iar dacă ai nevoie de resurse suplimentare, uite câteva articole de pe blogul nostru care te pot ajuta să găsești răspunsurile la dilemele tale:
- Cum stabilești bugetul de SEO pentru magazinul tău online;
- Cum alegi între două (sau mai multe) oferte SEO?
- Care sunt “costurile ascunse” ale unei campanii SEO?
- 71 de întrebări pe care să le adresați înainte de a alege o agenție SEO