Prezentare DWF la TeCOMM 2017 Cluj Napoca: 7 oportunitati SEO pentru magazine online de fashion
Ca si anul trecut, DWF a raspuns invitatiei organizatorilor TeCOMM de a sustine o prezentare dedicata celor mai actuale trenduri SEO, in cadrul evenimentului anual TeCOMM din Cluj Napoca.
Anul acesta, conferinta a avut loc pe 24-25 octombrie, cu participarea unor speakeri precum Samuel Laurinkari de la eBay UK sau Carlo Terreni, Netcom Suisse, dar si a unor reprezentati din partea celor mai vizibile magazine online romanesti: eMag, Fashion Days, Zoot, Kurtmann, Altex etc.
Prezentarea DWF a fost programata in prima zi a evenimentului, in cadrul sesiunii „The Catwalk Stage”, dedicata magazinelor online de Fashion.
Stiind ca vom avea o audienta formata preponderent din proprietari magazine online de fashion sau oameni din marketing din aceasta industrie, ne-am propus prezentarea unor informatii extrem de aplicate, care sa constituie puncte de plecare pentru cei prezenti in analiza propriilor business-uri, sau in conturarea unor intrebari corecte pentru partenerii cu care lucreaza deja in campanii SEO.
Pincipalele puncte pe care le-am atins in prezentare au fost:
- importanta ca site-ul sa fie mobile-friendly (si implicatiile SEO)
- obsesia multor magazine pentru cuvinte cheie „vedeta”, in detrimentul celor de tip long tail
- documentarea produselor si dezvoltarea de continut original
- implementarea unui sistem de filtre SEO friendly
- optimizarea imaginilor si integrarea lor in sitemaps dedicate
- viteza site-ului si ipactul asupra vizibilitatii SEO
- monitorizarea campaniei SEO (segmentare trafic organic)
Prezentarea este disponibila pe SlideShare:
Desi titlul initial al prezentarii trimitea catre „cele 7 pacate capitale”, am ales sa exemplificam cele 7 oportunitati SEO prezentate pentru magazinele online de fashion folosind comparatia cu cei 7 pitici. Consideram paralela mult mai potrivita.
Fiecare „pitic” este in fapt o oportunitate pe care magazinul online o are, o directie pe care o poate creste (chiar daca acum este slab accentuata), astfel incat sa se diferentieze de competitori si sa-si creasca vizibilitatea in rezultatele organice Google. Mai mult, totdeauna vor exista „7 pitici”, adica directii in care mai avem loc de imbunatatire, in drumul catre succes.
Imagini de la eveniment:
Aveti un magazin online de fashion? Care considerati ca sunt directiile in care aveti cele mai multe oportunitati de dezvoltare? SEO este una dintre aceste zone? Cat de important este traficul organic pentru business-ul dvs., in strategia de dezvoltare pe urmatorii 3 ani?