Participarea DWF in Gala Premiilor eCommerce, editia 2016
Continut
- 1. Participarea DWF in Juriul GPeC
- 2. Participarea DWF in panel-ul „24 Cele mai frecvente greseli facute de magazinele online”
- 3. Interviu Mihai Vinatoru: probleme SEO frecvente la magazinele online din Romania si previziuni SEO 2017
- 4. Stand de prezentare DWF in zona expozitionala
- 5. Castigatorii GPeC 2016
Unul dintre principiile fundamentale dupa care se ghideaza agentia noastra este „implicarea activa in comunitate”. O dimensiune a acestei implicari este reprezentata de participarea la evenimente de tehnologie, marketing, eCommerce etc. In cadrul acestora, reprezentantii DWF aloca timp pentru discutii cu participantii, sustin prezentari sau participa la workshop-uri.
Gala Premiilor eCommerce este unul dintre evenimentele de care am ajuns sa ne atasam cel mai mult, dintr-o multime de motive. In primul rand, este cel mai mare eveniment de acest gen din Romania, cu cea mai lunga traditie. In fiecare an sunt prezenti pe scena speakeri internationali, de la care se pot retine foarte multe lucruri de valoare. Last but not least, implicarea DWF in juriul acestei competitii, pe sectiunea SEO, ne onoreaza si in acelasi timp ne responsabilizeaza intr-un mod deosebit.
Anul acesta, prezenta DWF in cadrul GPeC a fost una deosebita, pe 5 planuri:
1. Participarea DWF in Juriul GPeC
Prin Mihai Vinatoru, DWF a facut parte din juriul GPeC, juriu care a analizat toate magazinele online inscrise in competitie si le-a oferit note pe baza criteriilor oficiale GPeC. Cu ajutorul acestor punctaje au fost desemnati castigatorii GPeC 2016, intre care ne bucuram sa avem 5 clienti.
Prezenta in juriul GPeC, alaturi de persoane precum Alexandru Lapusan (Zitec), Bogdan Manolea (Trusted.ro), Cristian Ignat (Canopy), Doina Vilceanu (ContentSpeed) si alti 20+ profesionisti, reprezinta pentru DWF o onoare si asumarea unei responsabilitati.
Specialistii DWF au analizat din punct de vedere SEO peste 50 de site-uri din cele 90 participante la GPeC 2016. Au existat si doua sesiuni de intalniri, in care magazinele online jurizate de specialistii SEO DWF au putut discuta personal cu specialistul care a acordat punctajul, pentru explicatii detaliate.
2. Participarea DWF in panel-ul „24 Cele mai frecvente greseli facute de magazinele online”
Anul acesta, organizatorii GPeC au selectat cate un jurat din fiecare categorie de criterii, pentru a prezenta pe scena evenimentului care sunt cele mai frecvente greseli identificate la magazinele online din Romania, pe domeniul analizat.
Colegul nostru Mihai Vinatoru a fost solicitat pentru a prezenta problemele din zona SEO. Prezentarea lui este disponibila pe aceasta adresa. Multumim colegilor care ne-au trimis aceste cateva imagini de la eveniment:
3. Interviu Mihai Vinatoru: probleme SEO frecvente la magazinele online din Romania si previziuni SEO 2017
In cadrul interviului, Mihai a discutat despre principalele probleme pe care le-a observat la magazinele online jurizate din punct de vedere SEO la GPeC, despre modul in care actualizarile de algoritm Google au modificat „regulile jocului” in ultimii ani, dar si despre cum arata un proces de optimizare SEO pentru un magazin online, in anul 2016.
O parte interesanta a interviului a constat in estimarile cu privire la directia in care se vor dezvolta algoritmii Google in 2017. Desi nimeni nu poate spune cu certitudine care este strategia motorului de cautare, un lucru este sigur: tot ce vor face este pentru a creste calitatea si relevanta rezultatelor pe care le ofera in prima pagina la orice cautare, dar si pentru a imbunatati experienta de utilizare a oamenilor.
4. Stand de prezentare DWF in zona expozitionala
Ca la fiecare editie, DWF este prezenta in zona expozitionala cu un stand de prezentare. Acesta functioneaza insa mai degraba ca un punct de intalnire, o zona in care putem sta de vorba cu parteneri, clienti existenti sau alte persoane din industrie. Este un spatiu in care ne regasim, schimbam idei, impresii despre eveniment, facem cunostinta cu persoane noi sau reluam discutii mai vechi.
Si anul acesta am oferit in mod gratuit nu bomboane… ci timp pentru discutii, consultanta in prebleme concrete de SEO, know-how etc. De un real succes s-a bucurat ghidul nostru intitulat „SEO pentru eCommerce„, un material de 40+ pagini, in care sunt tratate cele mai frecvente situatii de SEO cu care se intalneste un magazin online.
5. Castigatorii GPeC 2016
Ultimul pe lista, dar cu siguranta, elementul care ne-a adus cea mai mare bucurie si satisfactie profesionala anul acesta. Din cele 17 categorii in care au fost inscrise magazine online, 5 au fost castigate de clienti DWF: Books Express, Auto Hut, Floria, Arta Ceaiului si Berluni.
Stim ca partea de SEO a reprezentat doar o parte din punctajul final si nu cautam sa ne asumam merite care nu ne apartin. Ce ne bucura cel mai mult este ca aceste companii castigatoare, care au reusit sa convinga 20+ specialisti de profesionalismul lor, au decis sa aibe incredere in noi pentru campanie de SEO.
Le multumim pentru acest lucru si suntem onorati de alegerea lor. Felicitari!