fbpx

5 dintre castigatorii GPeC 2016 sunt clienti DWF – Felicitari tuturor!

In fiecare toamna, putin inainte de Black Friday, pentru magazinele online din Romania se intampla un lucru deosebit. Desi nu este vorba despre un eveniment care aduce in mod direct vanzari magazinelor online participante, Gala Premiilor eCommerce aduce cu siguranta multe emotii, satisfactii, inspiratie si motivatie.

La editia GPeC 2016 au participat peste 90 de magazine online romanesti, care au fost analizate pe baza a catorva sute de criterii de jurizare. Colegul nostru Mihai Vinatoru a facut anul acesta parte din Juriul GPeC ca specialist SEO, analizand peste 50 de magazine. Notele sale au contribuit la calcularea scorului final, pe baza caruia au fost stabiliti castigatorii din fiecare categorie.

Suntem foarte bucurosi de faptul ca 5 dintre castigatorii GPeC 2016 sunt magazine online care au incredere in noi pentru campaniile de SEO.

Aceste 5 magazine online castigatoare au fost considerate de membrii juriului GPeC drept cele mai bune din categoriile lor, pe baza performantelor obtinute la capitole precum design si usability website (homepage, pagina de categorie, pagina de produs), procesul de comanda, confirmarea comenzii, adaptarea la terminale mobile, SEO, securitate etc.

Castigatorii GPeC 2016, care au incredere in noi pentru campaniile SEO si cu care ne mandrim, sunt urmatorii:

Books-Express.Ro
Cel mai bun magazin online in categoria
“Carti, Reviste, Publicatii, Muzica si Film”

img_7069

AutoHut.Ro
Cel mai bun magazin online in categoria
“Auto, Moto & Utilaje”

img_7072

Floria.Ro (2 premii)
Cel mai bun magazin online in categoria “Florarii Online” si
Cel mai bun comerciant Experienced in E-Commerce 2016

img_7076

ArtaCeaiului.Ro
Cel mai bun magazin online in categoria
“Alimentare si Bauturi”

img_7075

Berluni.Ro
Cel mai bun Start-Up în E-Commerce 2016
Locul II in categoria “Casa, Gradina si Unelte”

img_7090

Felicitari inca o data castigatorilor!

Pentru DWF, ca agentie SEO, este o onoare sa lucreze cu leaderi de piata. Din intalnirile periodice pe care le avem cu fiecare client pentru care derulam o campanie SEO, stim insa ce volum extraordinar de munca se depune pentru a ajunge pe aceasta scena.

Se depune un efort considerabil pentru ca magazinul sa fie in primul rand o experienta cat mai placuta pentru toti vizitatorii sai, iar mai apoi, o experienta exceptionala pentru cei care aleg sa-i devina clienti. Nimic nu este lasat la voia intamplarii, de la prima accesare a site-ului, pana la fidelizarea clientului.