DWF si GPeC 2017 – continuarea unui parteneriat de succes

Anul 2017 a consemnat a 12-a editie GPeC – Gala Premiilor eCommerce din Romania.

Intre speakerii care au urcat pe stage-ul GPeC de anul acesta ii amintim nume precum Neil Patel (Co-Founder Crazy Egg & KissMetrics), Amy Harrison, Oli Gardner (Co-Founder Unbounce), Cyrus Shepart (Moz) si Sam Mallikarjunan (HubSpot). Fiecare invitat a oferit audientei o perspectiva unica in ceea ce priveste oportunitatile pentru dezvoltare sustenabila in eCommerce.

Pentru al treilea an consecutiv, agentia noastra este partener GPeC – cel mai important eveniment de eCommerce din Europa Centrala si de Est. Ca si anul trecut, implicarea DWF in Gala Premiilor eCommerce s-a realizat pe 4 paliere:

1. Participarea in cadrul Juriului GPeC. Anul acesta, specialistii DWF au avut de jurizat 62 de magazine online, pe baza a 12 criterii SEO, discutate in prealabil cu organizatorii evenimentului si comunicate pe site-ul competitiei.

2.  Stand de prezentare DWF in zona expozitionala. Agentia noastra a fost prezenta si in acest an cu un stand in zona de expozitie. In jurul sau am discutat cu clienti existenti ai agentiei, am stabilit parteneriate noi si am discutat cele mai recente noutati in materie de SEO pentru eCommerce.

3. Acordarea unui interviu privind tendintele SEO in 2018. Am discuat cu Gabriela Bejan, reporterul oficial GPeC despre lucruri precum procesul de optimizare SEO pentru un magazin online, cele mai importante update-uri SEO in 2017, dar si tendintele industriei pentru anul 2018. De asemenea, un accent deosebit s-a pus pe zona de optimizare SEO pentru mobil.

4. Prezentare in cadrul panel-ului format din membrii juriului GPeC, pentru evidentierea celor mai frecvente probleme SEO identificate la magazinele online jurizate. Oportunitatile SEO evidentiate anul acesta tin de documentarea produselor si sistemul de filtrare din site, canonicalizarea corecta a paginilor si optimizarea imaginilor.

P.S. Echipa DWF a pregatit o surpriza dulce pentru toti participantii de la aceasta editie GPeC. In fiecare goodie-bag, colegii nostri au adaugat cate un fortune-cookie, cu mesaje personalizate, din domeniul SEO.

P.P.S. Detalii despre castigatorii GPeC, intr-un articol viitor. Indiciu: ca si anul trecut, numeroase magazine online care ne-au ales pentru campaniile SEO au castigat premii in cadrul competitiei.

Data articol: 18 noiembrie 2017

Peste 850 de companii își multiplică profitul cu noi

Hai să discutăm despre proiectul tău!

Formular contact

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.