22 Nov, Evenimente

6 premii GPeC 2017, castigate de clienti DWF

Pe 15 noiembrie 2017 au fost decernate Premiile în Comertul Electronic Romanesc, in cadrul celei de a 12-a editii anuale a GPeC – Gala Premiilor eCommerce din Romania.

In cadrul Galei de Premiere, 6 premii au fost castigate de clientii din portofoliul nostru, in urma unei jurizari ce a tinut cont de de 200 de criterii de jurizare esentiale pentru orice website de e-commerce: de la Usability, SEO, Securitate, Aspecte Juridice, Mobile, Content, Social Media, E-Mail Marketing pana la profesionalismul in procesarea si livrarea comenzilor.

Discutam despre un proces complex de evaluare ce dureaza 5 luni, iar pentru motivatia de se perfectiona nu putem decat sa felicitam, in egala masura, participantii si castigatorii acestei editii GPeC.

Suntem in mod deosebit onorati nu doar sa fim prezenti la GPeC pentru al treilea an consecutiv, ci si sa enuntam mai jos clientii din portofoliul nostru care au punctat cel mai bine pe categoria lor de business. Le multumim tuturor castigatorilor pentru increderea pe care ne-o acorda pentru campaniile de SEO pe care le dezvoltam pentru ei.

1. Vegis.ro – castigator in categoria “Produse Organice si Naturale“ & “Magazinul Anului in E-Commerce 2017”

Vegis.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de suplimente alimentare si produse naturiste, bio si vegane de pe piata locala, reuseste anul aceasta sa fie cel mai bun pe categoria sa. Vegis a impresionat juriul GPeC datorita designului site-ului, a experientiei oferite utilizatorului in tot procesul de shopping online si excelentei componente SEO.

De asemenea, suntem mandri de faptul ca magazinul online Vegis.ro a castigat si distinctia pentru “Magazinul Anului in E-Commerce 2017”. O performanta demna de aplauze.

2. Floria.ro – castigator categoria “Florarii Online“ & premiul pentru “Cel mai bun magazin online Experienced”

Floria.ro reuseste pentru al doilea an consecutiv sa castige premii pentru categoria sa de business la GPeC. Au punctat excelent pe numeroase criterii in cadrul jurizarii, printre care amintim: pagina de produs si homepage, design-ul site-ului, livrare catre consumator si, desigur, componenta SEO pentru care suntem mandri sa spunem ca DWF a avut un important aport.

“Cel mai bun magazin online Experienced 2017” este cel de-al doilea premiu pe care Floria.ro reuseste sa il castige in aceeasi editie GPeC.

3. Berluni.ro – castigatorul categoriei “Casa, Gradina si Unelte“

Castigator si al editiei GPeC 2016 cand obtine locul I pentru Cel mai bun Start-Up si locul II pentru categoria sa, Berluni.ro revine in forta anul acesta cand ocupa locul I pe categoria Casa, Gradina si Unelte. Pe langa componenta SEO, Berluni este adus in fruntea clasamentului datorita intregului proces de comanda, a site-ului mobile responsive si a continutului de marketing si Social Media.

4. ArtaCeaiului.ro – castigatorul categoriei “Alimentare si Bauturi“

Entuziasmul si pasiunea pentru ceai si accesorii dedicate iubitorilor de ceai plaseaza artaceaiului.ro pentru al doilea an consecutiv in fruntea clasamentului pe categoria sa. Artaceaiului.ro puncteaza foarte bine pe mai multe paliere de bune practici, printre care amintim: componenta SEO, Social Media & Marketing sau user experience.

Toti cei prezenti la Crystal Palace Ballrooms pentru aceasta Gala a Premiilor eCommerce merita cu siguranta aplauze pentru munca depusa zi de zi pentru a se perfectiona in comertul online romanesc si care contribuie la dezvoltarea pietei prin eforturile lor.

Ne bucuram sa oferim servicii SEO de calitate pentru liderii pietei online, iar aceste premii nu sunt altceva decat o confirmare a performantei pe care o dovedesc clientii nostri. Astfel de reusite ne incurajeaza sa privim fiecare business cu profesionalism si sa abordam cu creativitate fiecare oportunitate de crestere a acestora.

mm
Managing Partner & Crowdsourcing Specialist @ DWF
Comentarii: