WeContent, evenimentul de content marketing care reuneste specialisti din Romania si UK

Cheia spre o campanie de marketing reusita este cu siguranta continutul de calitate. Aceasta componenta reuseste sa atraga atentia, sa genereze lead-uri, sa creeze awareness sau sa ofere credibilitate unui brand. Contentul este un asset important pentru orice business insa, nu de putine ori, a ridicat intrebari legate de felul in care ar trebui ca acesta sa fie integrat in strategia de comunicare.

Evenimentul din 1 noiembrie, din cadrul Plaza Mall, WeContent, aflat la prima editie, vine ca raspuns la nevoia de a de a accesa informatii actuale si relevante de la leaderii industriei.

Speakerii si agenda evenimentului vor acoperi toate informatiile necesare formularii unei strategii de succes, dar si canale de promovare, tendinte si tehnologii, storytelling si optimizare SEO pentru materialele distribuite catre o categorie de public.

Printre invitatii care vor sustine sesiuni de prezentare se numara Jon Burkhart – Fondator al TBC Global, Jon Mowat – Managing Director al Hurricane Media, Sonja Jefferson – Content marketing consultant and trainer la Valuable Content, Mihai Holhos – Fondator al Dozei de Has & Viral Studios, Laurentiu Dumitrescu – Managing partner la Digital Star si Alex Dona – Managing partner la Times New Roman.

In cea de a doua zi a evenimentului (2 noiembrie), organizatorii au pregatit workshop-uri sustinute de 2 traineri din UK:

  • Jon Burkhart – este fondator TBC Global, speaker, trainer si creatorul primului blog de real-time marketing. De-a lungul carierei sale a lucrat cu cele mai mari companii din lume: Deloitte, Accenture, Google, Samsung, Unilever, Uber, Ebay, BMW, BBC, MTV. Aceasta va sustine un workshop pe tema How To Grow Brands With Your Big Brain Not Budget.
  • Sonja Jefferson – este unul dintre cele mai importante nume din UK in materie de content marketing si co-autor al cartii Valuable Content Marketing. Are 20 de ani experientă ca trainer, consultant si speaker in strategia de content marketing. Aceasta va sustine un workshop pe tema How to develop a valuable content marketing strategy that leads to sales and growth.

WeContent este un eveniment dedicat oricarei persoane interesate sa inteleaga cum poate utiliza content marketing-ul in atingerea obiectivelor de business: specialistilor din domeniu, copywriterilor si content writerilor, vloggerilor, bloggerilor, dar si antreprenorilor interesati de maximizarea vanzarilor prin continut.

Redactarea de continut relevant este o componenta esentiala si in campaniile SEO pe care le derulam in cadrul DWF. Citeste mai multe despre abordarea noastra in articolul dedicat, publicat pe blogul DWF: Ce inseamna Native Advertising si ce rol ocupa intr-o campanie SEO?