fbpx

Update major Google pe 7-10 februarie, referitor la profilul de linkuri

In cadrul DWF monitorizam zilnic pozitia in Google a site-urilor din cele 70+ campanii SEO pe care le gestionam in prezent, pentru 50,000+ cuvinte cheie. In acest fel, putem sesiza foarte usor cand apare un update important de algoritm, chiar in lipsa unui anunt oficial Google. Consideram important un update in momentul in care acesta influenteaza vizibil scorul de vizibilitate SEO al mai multor site-uri din campaniile DWF.

Incepand cu ziua de 7 februarie, specialistii DWF au identificat astfel de modificari. Mai concret, o mare parte din site-urile monitorizate au intregistrat cresteri deosebite din punct de vedere SEO (linia punctata reprezinta gradul de vizibilitate SEO):

Website exemplu #1:

Screen Shot 2017-02-15 at 10.05.45

Website exemplu #2:

Screen Shot 2017-02-15 at 10.04.56

Website exemplu #3:

Screen Shot 2017-02-15 at 10.04.29

Website exemplu #4:

Screen Shot 2017-02-15 at 10.03.52

Website exemplu #5:

Screen Shot 2017-02-15 at 10.06.12

Website exemplu #6:

Screen Shot 2017-02-15 at 10.01.58

etc.

In total, cresteri similare s-au inregistrat pentru 31 din cele 70 de campanii SEO DWF. Specialistii nostri lucreaza la descifrarea pattern-ului existent, adica incercam sa ne dam seama ce elemente pozitive a descoperit Google la aceste site-uri cu ocazia ultimului update, astfel incat sa le creasta atat de bine.

Din pacate, au existat si cateva site-uri pe care le monitorizam si la care am sesizat o usoara scadere de vizibilitate SEO, in contextul acestui update. Din analiza preliminara, nu este insa vorba despre penalizari, ci de scaderi naturale, date de cresterea altor site-uri pe aceleasi domenii de activitate. Investigatii vor continua insa si in masura in care descoperim lucruri ce pot fi facute publice, revenim cu un update la acest articol. 

Google nu a confirmat inca in mod oficial acest update si probabil nu o va face niciodata, daca el tine de Penguin (profilul de linkuri). Spunem acest lucru deoarece chiar Google a declarat cu ocazia celui mai recent update Penguin ca nu va mai comenta viitoarele imbunatatiri aduse algoritmului. 

Pentru mai multe informatii despre update-urile Google, urmariti blogul DWF si in special suita de articole lunare dedicate acestui topic.