Scoala de Vara GPeC – Workshop SEO DWF si alte cursuri interactive de comert electronic

Anul acesta are loc a 8-a editie anuala a Scolii de Vara de E-Commerce GPeC, singura serie de Cursuri intensive de Comert Electronic si Marketing Online din Romania. Evenimentul este organizat in perioada 22 – 27 august 2018, la Moeciu de Sus, jud. Brasov. Programul evenimentului contine 12 cursuri intensive de comert electronic, si marketing online, cu workshop-uri si exercitii practice.

Agentia DWF, partener traditional al evenimentului si membru in Juriul GPeC, a fost invitata sa sustina workshop-ul de SEO, iar tema propusa pentru aceasta editie este: “Evaluarea si prioritizarea activitatilor SEO la un magazin online, pentru maximizare ROI”.

In cadrul celor 90 de minute rezervate acestui workshop, colegul nostru, Mihai Vinatoru, va expune tehnici de evaluare a principalelor tipuri de recomandari SEO (tehnic, de continut si de link building), din perspectiva impactului pe care il pot genera in campania de optimizare. Obiectivul expunerii este de a transmite o metodologie practica de lucru, pe care participantii la workshop sa o poata aplica usor, la propriile site-uri.

Dublata de capacitatea de prioritizare a implementarilor SEO, abilitatea de a le evalua impactul in business este de natura sa ajute orice companie care depune eforturi in aceasta directie (fie prin specialisti SEO interni, fie cu ajutorul unui furnizor specializat), sa isi dozeze mai eficient bugetul si sa obtina rezultate vizibile mult mai rapid.

In activitatea DWF, am interactionat de foarte multe ori cu companii care au primit la un moment dat un audit SEO de zeci de pagini sau un set de recomandari pe principiul “faceti asa, ca asa e bine pentru SEO”. In astfel de situatii, fie nu se implementeaza nimic (nici proprietarul magazinului, nici programatorul nu stiu de unde sa inceapa), fie se implementeaza haotic, elemente diferite din recomandari, fara un tracking si o monitorizare corecta a efectelor produse. De asemenea, costul cu serviciile de programare creste, ceea ce influenteaza pretul total al campaniei SEO.

La workshop-ul SEO DWF din cadrul Scolii de Vara GPeC, se vor utiliza cu precadere exemple concrete din site-urile participantilor, astfel incat discutiile sa fie cat mai aplicate si cat mai utile pentru acestia. In masura in care cei mentionati vor accepta acest lucru, prezentarea va fi publicata ulterior pe blogul DWF, in acest articol.

Pentru mai multe detalii despre eveniment, invitati si programul complet, accesati site-ul oficial GPeC.

Ne vedem la Scoala de Vara? Doriti sa abordam un topic anume in cadrul WorkShop-ului SEO? Asteptam sugestii pana pe 20 august, pe e-mail sau prin comentarii la acest articol.