DWF & Dr.Max câștigă premiul „Campania anului în domeniul medical” la European Content Awards 2021

Anul 2020 a reprezentat pentru multe branduri românești o schimbare radicală, în urma căreia puterea conținutului generat și conectarea cu publicul țintă au devenit mai importante ca niciodată. Misiunea DWF de a fi un partener orientat către creșterea sustenabilă a brandurilor, prin campanii de SEO și Content Marketing, a rămas prioritară, în ciuda perioadei dificile reprezentate de pandemia de coronavirus. Astfel, prin perseverență, expertiză și responsabilitate, am reușit, din nou, să reprezentăm cu succes profesioniștii din marketingul românesc.

European Content Awards este competiția în cadrul căreia sunt identificate, evaluate și promovate cele mai bune agenții sau departamente interne de Content Marketing din Europa.
Jurații acestui concurs, lideri în domeniul marketingului din toată Europa, sunt selectați pentru experiență și pentru capacitatea de înțelegere a proiectelor. Procesul de jurizare este unul riguros, desfășurat în două etape, în care se analizează fiecare aspect al campaniei: de la concept și planificare și până la implementare și ROI.

Anul acesta, pentru a respecta toate restricțiile medicale impuse de pandemie, Gala premiilor European Content Awards a fost transmisă live, în data de 18 martie, gazda ceremoniei fiind Lucy Nicholls.

DWF, singura agenție de digital marketing din România premiată la European Content Awards 2021

Premiul ne onorează și, având în vedere categoria unde am fost declarați câștigători, Sănătate/Medical, ne responsabilizează și mai mult. În domeniul sănătății („Your Money, Your Life”), misiunea SEO este una și mai dificilă, luând în considerare natura sensibilă a conținutului și modul în care acesta poate influența acțiunile și deciziile celor care intră în contact cu acest tip de conținut.

De ce este important acest premiu pentru noi?

  • Câștigarea unei distincții atât de importante a crescut exponențial entuziasmul și încrederea echipei implicate în proiect. Totodată, premiul reprezintă o recunoaștere a pasiunii, experienței și muncii în echipă din cadrul DWF.
  • În cadrul competiției participă unele dintre cele mai performante agenții de marketing la nivel european, ceea ce ne încurajează să ne numărăm printre cei mai buni din domeniu (și din lume 🙂 ) și în viitor.
  • Premiul a sosit după o perioadă de criză și incertitudine, însă mulțumită încrederii partenerilor noștri, echipa Dr.Max, am continuat proiectul și ne-am concentrat pe găsirea celor mai eficiente soluții și strategii de creștere într-o perioada extrem de dificilă.
  • În urmă evaluării proiectului de către juriul format din specialiști de top la nivel european, am primit validarea lucrurilor bine făcute.
  • După premiul obținut anul trecut la European Search Awards – Cea mai bună campanie de search în domeniul medical, DWF continuă tradiția și reușește încă o dată să se claseze pe prima poziție în nișa sănătății.

„Aș vrea să mulțumesc în primul rând partenerilor de la Dr.Max, care au avut încredere în strategia DWF și s-au implicat activ în realizarea și implementarea acestui proiect. Totodată, sunt recunoscător echipei DWF care, încă o dată, reușește să mă uimească prin implicare, pasiune, expertiză, dar mai ales prin… rezultate!” – Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF

Felicitări tuturor celor din lista câștigătorilor premiilor European Content Awards, mulțumim gazdelor ceremoniei și… să ne vedem cu bine la anul! 🙂

Data articol: 24 martie 2021

Peste 850 de companii își multiplică profitul cu noi

Hai să discutăm despre proiectul tău!

Formular contact

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.