Webinar Virtual Summit & DWF: Cum adaptăm strategia SEO la contextul generat de Covid-19
La peste 4 luni de la confirmarea primelor cazuri de coronavirus în România, putem spune că niciun sector economic nu a rămas neafectat de pandemie. Rapid și direct, ca în cazul businessurilor din Turism sau Horeca, ori mai lent și indirect, noul virus a dus la tulburări majore în activitatea comercială. Deși au putut să-și continuie activitatea, magazinele online din România au asistat la schimbări masive de priorități din partea clienților, nu de puține ori aflându-se în incapacitatea de a răspunde nevoilor acestora.
Miercuri, 1 iulie, ora 15:00, Mihai Vînătoru, Managing Partner la DWF, va susține un webinar în cadrul sesiunii speciale Virtual Summit, Back to Business. Linkurile de care ai nevoie:
Evenimentul pe Facebook (nu uita să bifezi „particip” pentru a primi reminder când sesiunea va începe),
„În cele 60 de minute dedicate acestui subiect, vom trece în revistă principalele noutăți de care trebuie să țină cont orice magazin online sau brand care dorește o prezență bună pe Google din punct de vedere SEO, în contextul generat de coronavirus. De asemenea, vom parcurge etape din metodologia SEO DWF pentru identificarea oportunităților de optimizare specifice acestei perioade.
La DWF, am fost nevoiți să operăm modificări de strategie în toate cele 150+ campanii SEO pe care le gestionam, din toate domeniile de activitate. Astfel, am reușit să identificăm oportunități noi de creștere SEO, dar și să obținem insighturi de business, care au ajutat la dimensionarea stocurilor, prioritizarea unor vânzări (de exemplu, prin promoții) sau listarea unor noi game de produse. Tehnologia folosită ne permite să identificăm aceste oportunități în mod proactiv, înainte ca ele sa devina common knowledge, la care au acces toți jucătorii dintr-un anumit domeniu. Covid-19 nu a schimbat algoritmul Google, însă a modificat în mod semnificativ comportamentul utilizatorilor pe web. În acest sens, SEO s-a schimbat.” – Mihai Vînătoru, DWF.
Mihai va cuprinde cele mai importante 5 schimbări aduse în SEO de noul coronavirus, de care trebuie sa ții cont neapărat în strategia ta de marketing:
- identificarea trendurilor (ce subiecte / teme / produse) înregistrează creșteri masive de interes;
- evaluarea corectă a volumelor de căutare, pentru definirea strategiei de optimizare;
- cum faci un keyword research corect, pentru identificarea intențiilor de căutare;
- alegerea „bătăliilor” în SERP; pentru ce expresii nu merită sa depui efort SEO;
- ce rol joaca Google My Business în lumea post-pandemie?
Sesiunea se adresează proprietarilor de magazine online, responsabililor de marketing ai magazinelor online, marketing managers pentru branduri care nu vând direct online, dar au produse de larg consum și oricine vrea să învețe lucruri noi sau să țină pasul cu schimbările din Google. Nivel de cunoștințe: beginner / intermediate.
#Despre Mihai Vînătoru
Managing Partner DWF, SEO enthusiast din 2005, pasionat de identificarea oportunităților de optimizare prin agregarea și procesarea unor seturi mari de date SEO. În cadrul DWF, Mihai este implicat în dezvoltarea de strategii SEO pentru branduri precum Carrefour, Mathaus, Catena, Nestle, L’Oreal, Vivre și alte 150+ branduri.
#Despre DWF
DWF este (probabil) cea mai mare agenție SEO independentă din Europa Centrală și de Est, singura agenție SEO din România membră în CEE Digital Alliance. Cu peste 150 de campanii SEO active în portofoliu și o echipa formată din 30 de specialisti SEO, DWF realizează și implementează strategii SEO complexe pentru Magazine Online, site-uri de tip Lead Generation și Corporate. Cu o abordare proprietară, dezvoltată în cei peste 8 ani de experiență și validată în sute de campanii, DWF reușește sa livreze rezultate SEO măsurabile, previzibile și cu impact real în business.
#Despre Virtual Summit – Back to Business
Evenimentul anului în marketing, comunicare, digital și social media – un eveniment unic de 3 zile ce aduce în același loc virtual comunitățile de marketing, comunicare, social media și publicitate din România, pentru a găsi împreună soluții care să asigure continuitatea afacerilor și răspunsuri pentru noile așteptări ale consumatorilor.
Un festival online de comunicare, ce include două zile de conferințe transmise de la JW Marriott și o zi de webinarii organizate independent, din locații diferite.