Unelte esentiale pentru campanii SEO performante in 2016
Acesta este titlul prezentarii DWF din 27 ianuarie 2016, in cadrul evenimentului Lumea SEO PPC. Editia a fost dedicata uneltelor de SEO si PPC de folosit in 2016 pentru eficientizarea celor doua activitati, in contextul in care acestea devin din ce in ce mai complexe si solicita o atentie sporita, distribuita catre mai multi factori.
Evenimentul a avut loc la Impact Hub Bucuresti, iar printre speakeri s-au numarat Liviu Taloi (Ecompedia), Andrei Garici (Tonica Advertising) si Silviu Istrate (GeoRanker). Gazda evenimentului: Ionut Munteanu (Web Digital).
In prezentarea DWF ne-am concentrat pe tool-uri pe care le folosim in cadrul agentiei, pentru realizarea campaniilor dedicate clientilor nostri. Am dorit astfel pe de o parte sa impartasim din experienta acumulata, dar si sa oferim solutii concrete si verificate pe piata din Romania, la fiecare dintre etapele/ provocarile principale din cadrul unei campanii SEO.
Continutul prezentarii este urmatorul:
Pentru a identifica instrumentele mentionate in material, este suficienta o simpla cautare pe Google. Daca doriti informatii suplimentare despre oricare dintre acestea, va rugam sa postati un comentariu la acest post si persoana cea mai in masura din cadrul agentiei va va raspunde.