Training Google Analytics 4 – curs practic.
Ia decizii de business bazate pe date reale și relevante!
În fiecare lună vom preda acest curs de Google Analytics 4. Mai mult, la cerere vom face doar pentru participanții din provincie și ediții online ale acestui curs. Contactați-ne pentru detalii pe email.
Liviu TALOI, Data Analytics Manager la DWF, te invită la un nou training aplicat de Google Analytics 4.
În fiecare lună vom preda unei serii de 20 de participanți noțiunile necesare pentru a folosi eficient Google Analytics 4.
În ultimele luni ai reușit să-ți instalezi noua versiune de Google Analytics și poate ai deschis pentru prima dată rapoartele din interfața nouă, ca să vezi performanțele magazinului tău online.
Ai încercat poate să te familiarizezi cu noile cifre, ai constatat că ele nu coincid cu cifrele pe care le vezi în Universal Analytics, și cu siguranță nu ai găsit cele mai importante rapoarte pe care le analizai în fiecare dimineață, pentru a lua decizii de business.
Vino la trainingul aplicat din data de 26 aprilie de la sediul DWF din București, între orele 9.00 și 16.00, pentru a învăța efectiv cum să te folosești de noul instrument Google Analytics 4. Ia cu tine laptopul și asigură-te că ai acces în contul de Google Analytics 4. Vor mai urma si alte ediții ale acestui training. Dacă nu poți participa pe 26 aprilie am sa te rog sa ne trimiți email și să te înscrii pe lista evenimentelor online – prin zoom (cu cat mai repede rezervi locul cu atât mai bine).
Iată ce vei învăța la acest training:
- Modul 1 (90 de minute): Fundamente & interfață – principalele diferențe dintre GA3 și GA4: dimensiuni & metrice; protocol de măsurare; scurtă introducere interfață;
- Modul 2 (90 de minute): Practică pe contul tău de Google Analytics 4, echivalare rapoarte principale GA3 & GA4; noțiuni introductive de personalizare și modificare a rapoartelor standard, rapoarte & dashboards de tip Explore (cele mai avansate rapoarte în interfața de GA4);
- Modul 3 (90 de minute): Business insights – alegerea indicatorilor importanți pentru Business; metodologie pentru Data-Driven Decision Making, de ce măsurăm, de ce colectăm date, cum folosim datele pentru a lua decizii de business.
Dacă vrei …
- să afli de ce numărul de sesiuni este mai mic în GA4 decât în Universal Analytics (GA3),
- să știi unde găsești rapoartele pe care le foloseai zilnic în GA3 în noua interfață,
- să afli cum să-ți modifici interfața de GA4, potrivit nevoilor tale,
- să adaugi raportul făcut de tine la training în contul tău de GA4,
- … și multe altele,
… atunci e momentul să vii la acest training aplicat din 26 aprilie 2023, ora 09.00, la sediul DWF. Dacă nu poți participa la aceasta ediție, nu e nicio problema, înscrie-te și noi vom organiza lunar cate o ediție in format fizic, la sala din București, dar si una online, pe zoom.
Structura trainingului este:
- 09:00 – 09:30 primirea invitaților, coffee, networking
- 09:30 – 11:00 primul modul de curs
- 11:00 – 11:30 coffee break
- 11:30 – 13:00 al doilea modul de curs
- 13:00 – 14:00 pauza de prânz (asigurat de DWF)
- 14:00 – 15:30 al treilea modul de curs
- 15:30 – 16:00 networking, coffee
Costul acestui training este de 850 de lei, plus TVA, pentru formatul fizic cu participare în sală, inclusiv masa de prânz. Costul pentru ediția online va fi comunicat celor care se înscriu prin email si sunt din provincie.
Înscrierile se vor face prin email la Georgiana MODORAN – georgiana.modoran@dwf.ro, cu subiectul “înscriere training GA4 26 aprilie, București”, până la data de 21 aprilie inclusiv. Dacă nu vor mai fi locuri pana cand te vei înscrie, te vom păstra în lista de așteptare pentru ediția următoare (data probabilă este 31 mai 2023).
Te așteptăm la sediul DWF din Str. Delea Veche, nr. 24, Corp D, Etaj 5, București, Sector 2.
Trainingul următor are loc pe data de 26 aprilie 2023, de la ora 9.00, iar numărul de locuri este limitat la 20, pentru a asigura o predare în condiții optime.
Așteptăm înscrieri pentru trainingul din luna aprilie, pe 26 aprilie 2023 – cu cat mai repede vă rezervați locul cu atât mai bine!
Formatul sălii de curs permite așezarea laptopului pe masă, pentru a lucra împreună cu trainerii.
Cei doi traineri, Georgiana Modoran și Liviu TALOI, vor fi alături de tine în fiecare modul al cursului, oferindu-ți toate informațiile și răspunsurile la întrebările tale. În plus, vei avea ocazia să socializezi și să faci networking cu alți profesioniști din domeniul tău de activitate, în pauzele dintre modulele de curs.
Nu pierde ocazia să înveți efectiv cum să te folosești de noul instrument Google Analytics 4 și să iei decizii de business bazate pe date reale și relevante. Înscrie-te acum la trainingul aplicat de Google Analytics 4 organizat de Liviu TALOI, fondator ECOMpedia și Data Analytics Manager la DWF!