fbpx

Digital WorkForce economiseste 83 de ore lunar, prin crowdsourcing

Despre Proiect

Agentia DigitalWorkforce ofera servicii de SEO (Search Engine Optimization) si ORM (Online Reputation Management) pentru 30 de clienti. In cadrul campaniilor de SEO, se realizeaza lunar peste 700 de articole pentru cresterea autoritatii site-urilor. Fiecare articol este scris in baza unui brief care contine specificatiile tehnice, precum si directia de comunicare a brandului, alaturi de alte informatii provenite de la client. Articolele scrise de copywriteri trebuie validate inainte de a fi publicate.

Provocarea :

Pentru asigurarea calitatii, fiecare articol trebuie verificat manual inainte de publicare, ceea ce ar insemna alocarea a 83 de ore/luna pentru verificarea corectitudinii materialelor.

Problemele depistate:

  • Timp indelungat – verificarea ar fi necesitat un timp indelungat, iar postarile ar fi riscat sa fie amanate
  • Nu se garanta asigurarea calitatii-  daca o singura persoana verifica un volum atat de mare de articole, riscul de eroare ar fi fost in continuare foarte mare

 

Solutia oferita de Crowdsourcing :

Cu ajutorul sistemului de Crowdsourcing, am accesat o forta scalabila de peste 200 000 de oameni care ne-au ajutat in validarea articolelor. Utilizatorii trebuiau sa analizeze brieful si articolul si sa acorde cate o nota, in functie de criteriile stabilite : corectitudine gramaticala, folosirea brand-ului, utilizarea corecta a informatiilor din brief, etc.

Pentru a asigura calitatea si acuratetea datelor, fiecare articol a fost analizat si notat de 5 persoane diferite. Astfel, pentru ca un articol sa fie “bun de publicare” trebuia sa obtina cel putin media 8.

Rezultate si Avantaje

  • Rapiditate –  lucrand concomitent mai multe persoane, articolele au fost verificate intr-un timp mult mai scurt decat daca s-ar fi ocupat o singura persoana
  • Asigurarea calitatii – articolele au fost verificate de 5 ori, de 5 persoane diferite inainte sa fie considerate “bune de publicat”

Economie de costuri – agentia economiseste 83 de ore din timpul echipei, costul fiind de 0.35 $/articol