Eugen Predescu, Paid Media Director, DWF: „Pentru advertiseri, migrarea la GA4, trebuie făcută urgent pentru a putea beneficia de avantajele ei în campaniile de Black Friday!”
Miercuri, 25 Mai 2022 la sediul DWF, a avut loc prima ediție din seria de evenimente DWF Talks. Aceasta editie a fost dedicata discuțiilor despre cele mai importante provocări generate de colectarea datelor utilizatorilor online și folosirea acestora de către agențiile de marketing și de magazinele online în contextul tranziției de la Google Universal Analytics la Google Analytics 4.
În cadrul evenimentului au participat peste 50 de specialiști, reprezentanți ai unora dintre cele mai cunoscute brand-uri din România și reprezentanți ai presei.
În primul panel al evenimentului Lidia Berteșteanu, Eugen Predescu și Mihai Vînătoru, alături de moderatorul evenimentului, Sorin Drăghici au vorbit despre cele mai importante schimbări care se vor produce în ecosistemul ecommerce odată cu schimbările care urmează să aibă loc în privința datelor din Google Analytics.
Trecerea de la un sistem de colectare și măsurarea a datelor utilizatorilor site-urilor de orice gen – sistem dezvoltat și implementat de Google (Universal Analytics) la un nou sistem de tracking și măsurare adaptat noilor politici de administrare și urmărie a datelor (Google Analytics 4) reprezintă o provocare majoră atât pentru magazinele online, site-urile generaliste, dar și pentriu orice agenție de marketing și publicitate.
Eugen Predescu: Necesitatea migrării datelor la GA4 pentru advertiseri.
„Schimbarea acesta vine cu niște lucruri bune pe care, înainte, nu puteam să le facem, cu o parte de forcasting, cu o parte de generare de audiență cu posibilitate de achiziție, dar ar trebui să se facă migrarea până la sfârșitul verii, să putem să intrăm în campaniile de Back to School și campaniile de Black Friday cu date înregistrate în GA 4, în așa fel încât să putem să analizăm cum se întâmplă lucrurile și cum evoluează trendurile și mai mult de atât să putem să ne folosim de aceste audiențe care au achiziționat în acea perioadă în campaniile Black Friday care vor fi peste doi ani.”
Au fost prezenți în cadrul celui de-al doilea panel, ca speakeri, managerii celor mai importnate platforme de eCommerce: Arthur Rădulescu (CEO Merchant Pro), Cosmin Daraban (CEO GoMag).
DESPRE EUGEN PREDESCU, Paid Media Director DWF
Cu o experiență de peste 6 ani în digital marketing, Eugen Predescu s-a remarcat prin extinderea internă și internațională a uneia dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România, prin dezvoltarea a primului tool de online marketing certificat Google și Facebook Ads din CEE.
Eugen este și profesor de online marketing în cadrul Bucharest International School of Management unde a pregătit peste 1.000 de studenți în cadrul programului Google – Atelierul Digital, dar și Google Ads Trainer.
Ca Online Marketing Speaker, Eugen Predescu a participat la cele mai importante summit-uri și evenimente dedicate industriei de digital, unde le-a împărtășit celor prezenți din know-how-ul acumulat de-a lungul timpului, din prima linie a frontului acestei industrii, iar ca jurat GPeC i-au trecut prin mână cele mai importante nume din e-commerce-ul românesc.
DESPRE DWF
DWF este una dintre cele mai mari agenții de digital marketing din România și are cea mai mare și bună divizie de SEO din țară.
Cu 9 ani de experiență, o echipă formată din peste 100de oameni, un portofoliu de peste 850 de clienți și o cifră de afaceri de aproximativ 3 milioane euro în 2021.
DWF a câștigat premii în competițiile internaționale de SEO, iar specialiștii din cadrul companiei sunt regăsiți adesea ca speakeri și formatori la evenimentele de profil.
De asemenea, DWF face parte din familia CEE Digital Alliance, alături de alte 15 agenții digitale independente de top, iar de 5 ani ocupă un loc în juriul Competiției Magazinelor Online GPeC ca specialiști SEO.
Pentru mai multe informații:
Denis Drăghici
Chief Marketing Officer
0771 235 215