DWF Talks #6 – Fonduri europene nerambursabile pentru digitalizare

DWF Talks #6

Show me the money – este o replică faimoasă de film, dar și o realitate economică și socială pentru antreprenori din toate domeniile. Finanțarea unei afaceri reprezintă punctul de pronire către succes sau combustibilul care potențează reușita în business?

La DWF Talks #6 am încercat să răspundem la această dilemă, oferind un dialog deschis cu specialiști în atragerea de fonduri europene, antreprenori ce au reușit în acest demers complicat și profesioniști în marketing digital, gata să pună pe roate o campanie de lansare în online pentru branduri și produse noi.

Cristian Daniel Lungu, CEO la ACDA (Agenția de Consultanță pentru Dezvoltarea Afacerilor), a explicat lungul drum al afacerii către finanțare, ce caracteristici are un business eligibil, care sunt proiectele active în 2023 și cum se realizează un dosar cu șanse reale de a atrage fonduri europene nerambursabile.

Procesul de absorbție are particularități în funcție de domeniu: producție industrială, Horeca, producție de energie verde, producție agricolă, producție alimentară, construcții, servicii de sănătate, comerț fizic sau e-commerce, colectare și reciclare, servicii, start-up-uri. Dar toate au în comun oportunitatea majoră din 2023: fondurile europene nerambursabile, mai multe și mai ușor de accesat ca în anii trecuți.

Victor Papală, fondator al Cloud Accounting, a prezentat povestea de succes AI-methica, platforma digitală de management ce a obținut finanțare prin Autoritatea pentru Digitalizarea României, în cadrul Programului Operațional Competitivitate 2014-2020.

Este vorba despre cercetarea și implementarea unui sistem de nouă generație de management a resurselor companiei, cu focus pe contabilitate asistată de tehnologii bazate pe inteligență artificială și disponibilizarea resurselor în cloud. Creșterea competitivității firmei pe bază de inovare – aceasta este provocarea propusă de AI-methica, iar fondurile europene sunt soluția de finanțare.

Roxana Cicileanu, PPC Team Leader la DWF, a prezentat etapele lansării unui brand sau produs nou în online. Rigorile proiectelor pe fonduri europene implică un efort specific de promovare, în care bugetul de marketing trebuie bine gestionat, iar prezența în mediul virtual este esențială pentru orice business.

De la asseturile de start (brandkit, USP, tone of voice), până la strategie (competiție, audiență, medii de comunicare, obiective, rezultate), pre-lansare, lansare (campanii Search, Pmax, Video for Action, Display, FB) și post-lansare, Roxana a descris etapele prin care trebuie să treacă o firmă ca să lanseze o campanie online eficientă.

Moderatorul evenimentului, Eugen Predescu, Paid Media Managing Director la DWF, a coordonat întâlnirea pentru ca toți cei prezenți să aibă o perspectivă clară despre cum pot fi utilizate fondurile europene, care sunt etapele de obținere a finanțării și cum se realizează promovarea în online pentru firmele ce aplică și reușesc să obțină bani europeni pentru digitalizare.

Pentru clienții și colaboratorii DWF continuăm pe tot parcursul anului 2023 întâlnirile live, ca să conectăm oamenii și afacerile online, dincolo de cifre și ecrane

Data articol: 18 aprilie 2023

Peste 850 de companii își multiplică profitul cu noi

Hai să discutăm despre proiectul tău!

Formular contact

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.