CEE Digital Alliance – Ce agentii fac parte din alianta si care este scopul ei?
Cunoscută anterior sub numele de BlueAlliance, acum CEE Digital Alliance își consolidează poziția pe harta digitală europeană.
BlueAlliance, o familie a unor agenții Google Premier Partner puternice, a anunțat astăzi un rebranding major, care reflectă evoluția alianței la nivelul de persoana juridică. Noul nume, CEE Digital Alliance, pune accent pe forța sa principală, reprezentată de 15 agenții digitale independente, de top, care sunt acum capabile să ofere servicii pentru întreaga regiune a Europei Centrale și de Est.
„Cred că următoarea etapă a serviciilor digitale depinde strict de o strategie de extindere internațională, în care lansarea serviciilor transfrontaliere și livrarea către clienți, pe mai multe piețe europene, se schimbă de la varianta „posibilă” la un punct „obligatoriu” din planul de creștere al agenției. Alianța digitală CEE este următorul pas rațional în consolidarea relației dintre cele mai bune agenții partenere de marketing digital din regiunea Europei Centrale și de Est.”, spune Zbigniew Nowicki, director executiv Bluerank și fondator CEEDA.
De la început, cu doi ani în urmă, alianța a crescut de la nouă la 15 membri, menținând-și, totodată, standarde și calitate la nivel înalt. Ideea principală din spatele creării sale a fost, din totdeauna, să răspundă la cererea clienților partenerilor în ceea ce privește dezvoltarea și extinderea pe piețele CEE.
Cel mai bun mod de a face acest lucru este prin intermediul experților locali, care știu întotdeauna cel mai bine caracteristicile pieței autohtone. Aceștia au un acces mai ușor la analize detaliate și un simț mai precis al preferințelor consumatorilor.
În cele din urmă, toate acestea se reduc la implementarea activităților de marketing digital adaptate standardelor și obiceiurilor locale. La rândul său, acesta asigură clienților rezultate optime și oferă un profit mai bun al investițiilor. Etosul brandului a fost întotdeauna bazat pe încredere, expertiză, credibilitate, ceea ce a contribuit la un număr tot mai mare de proiecte internaționale precum: Adesa, Bolf, Eobuwie, pentru a numi câteva dintre ele.
Odată cu introducerea noului brand, CEEDA oferă un portofoliu cu performanțe mixte ale serviciilor de marketing: optimizarea motoarelor de căutare (SEO), publicitate online, social media marketing și marketing de conținut.
Alianța digitală CEE oferă expertiză locală în marketing digital și competență în limba maternă în: Bulgaria, Croația, Republica Cehă, regiunea DACH, Grecia, Ungaria, Polonia, România, Slovacia, Slovenia.
Alianța digitală CEE asociază 15 agenții independente premiante. Alianța le aduce sub același acoperiș, oferind cea mai bună acoperire locală pe piețele CEE cu un singur punct de contact. În afară de aspectele de afaceri, CEEDA este mândră de schimbul de cunoștințe între membrii săi. Unul dintre obiectivele principale este încurajarea acestei cooperări în viitor.
#Alianța digitală CEE cuprinde următoarele agenții:
Basta Digital (Slovacia), Bluerank (Polonia), Dinetix (Slovenia), DWF (România), Effectix (Cehia), Fragile (Republica Cehă), GoUp (Slovacia), Growww Digital (Ungaria), Intren (Ungaria), KG Media (Croația), Agenția KOKOS (Slovenia), Netpeak (Bulgaria), Omnicliq Digital (Grecia), SlopeLift (Germania, Austria), WebDigital (România).