Căutăm Specialist Data Analytics – Job disponibil în cadrul DWF

Share
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Liviu Taloi

Îți place să lucrezi cu date și îți bei cafeaua dimineață uitându-te la ecranul cu cifre? Te bucuri ca un copil atunci când graficele arată bine? Ești sceptic (în sensul bun), curios și tragi concluzii faine pe baza datelor?

Ne căutăm coleg sau colegă, creativ, pasionat și dornic să învețe care să se alăture echipei noastre de Data Analytics condusă de Liviu Taloi.

Ce vei face ca Specialist Data Analytics, în primele 6 luni alături de noi?

Principala ta activitate va consta în evaluarea modului de implementare a tracking-ului de eCommerce pe magazine online, cu scopul de a identifica problemele de colectare a datelor. Vei folosi o listă de verificări ale setărilor unui cont de GA, vei analiza codul instalat, vei verifica dacă schema de Enhanced Ecommerce este corect implementată și comenzile sunt măsurate corect.

În continuare, vei ajuta magazinele să instaleze corect codurile de tracking pentru Enhanced eCommerce, dar și să gândească o strategie corectă de colectare a datelor comerciale. Astfel, munca ta va contribui direct la creșterea vânzarilor acestor magazine online.

La finalul acestei perioade, vei da un examen de Advanced Google Analytics. După promovarea lui, vei trece la etapa următoare de dezvoltare profesională ca Specialist Data Analytics în cadrul DWF:

Dezvoltarea ta profesională ca Specialist Data Analytics în cadrul DWF

Împreună cu Account Managerii dedicați fiecărui proiect vei realiza și implementa strategii de Data Tracking eficiente pentru un portofoliu variat de proiecte de tip lead generation sau ecommerce, astfel că:

  • îți vei dezvolta rigoarea și responsabilitatea, precum si capacitatea de analiză și sinteză;
  • vei ajunge să stăpânești foarte bine instrumente pentru analiza traficului web precum Google Analytics (implementare și analiză) sau similare; 
  • vei avea o înțelegere completă a folosirii GTM – Google Tag Manager atat la nivel de adaugare taguri/pixeli dar și pentru tracking personalizat pe codul clientului pentru elemente navigaționale sau alte implementări complexe;
  • vei interpreta rapoartele din GA si vei înțelege ce lucruri aduc cel mai mare impact proiectelor la care vei lucra, astfel încât să poți oferi clientilor insight-uri acționabile (vei învăța cum să propui ipoteze pentru creșterea eficienței acțiunilor de marketing online); 
  • vei stăpâni foarte bine tool-uri de raportare și vizualizare precum Google Data Studio unde vei crea rapoarte specifice pentru fiecare proiect;
  • vei știi să pui intrebările potrivite legate de acțiunile desfășurate de clienți în online, vei înțelege bine cum se face marketing online, vei propune în urma analizei principalilor indicatori acțiuni care au potențialul de a optimiza strategia pe digital a proiectului pe care îl coordonezi; 
  • vei știi bine MS Excel sau alte programe de calcul tabelar, vei folosi funcții specifice acestor programe de prelucrare a datelor;
  • vei monitoriza principalele KPI-uri ale proiectelor (ecommerce și lead generation), vei analiza datele din surse multiple si vei creea rapoarte pentru a sprijini luarea deciziilor de business;
  • pe scurt, vei știi să propui acele lucruri de care are nevoie un site pentru a-și crește traficul, rata de conversie și comanda medie sau goal value.

Căutăm o persoană care să împărtășească aceleași valori pe care echipa noastră le are:

    • Responsabilitate: deoarece vei avea independență și vei lua decizii importante pentru proiectele care ți se vor aloca, este de preferat să ai o experiență ca Specialist Data Analytics de cel puțin 1.5 ani, pe cât mai multe tipuri de proiecte și industrii;
    • Cooperare: este foarte important să vrei să lucrezi în echipă, pentru că o strategie de Data Tracking de Succes presupune o comunicare eficientă între departamente și membrii echipei;
    • Profesionalism: vei participa la întâlniri (online, bineînțeles) alături de Account Managerul dedicat, împreună cu care vei transfera know-how către clienții și partenerii noștri;
    • Dezvoltare, învățare continuă: trebuie să fii la curent cu noutățile din industrie, să știi care sunt cei mai importanți factori ce pot duce la creșterea vânzarilor online și să fii mereu dornic să înveți lucruri noi;
    • Pasiune: nu în ultimul rând, ne dorim să găsești plăcere în activitățile pe care le faci, să fii curios, să cercetezi și să privești reușita ca pe o satisfacție personală.

Care sunt beneficiile pe care ți le oferim în cadrul DWF?

  • Zile libere suplimentare – Fiecare an petrecut alături de DWF îți aduce o zi în plus de concediu;
  • Asigurare medicală – Vei avea asigurare medicală în sistemul privat de sănătate;
  • Acces la evenimente – DWF este partener în toate evenimentele relevante de E-commerce din România;
  • DWF Talks –Sesiuni periodice de discuții libere în cadrul echipei, sau cu un invitat extern, din alt domeniu sau altă agenție de marketing;
  • DWF Exchange –Programul DWF de schimb de experiență, cu agenții SEO (și nu numai) din Europa. Tu în ce țară îți dorești să ajungi?
  • Abonament la Bookster – Meriți să citești cele mai bune cărți, așa că tu nu trebuie decât să le alegi și ele vin direct la tine acasă sau la birou;
  • Flexibilitatea de a-ți lua timpul liber necesar pentru a rezolva diverse probleme.

Câteva lucruri despre echipa DWF

Povestea noastră este despre perseverență, despre încercări și eșecuri, despre încrederea în oameni și în tehnologie. Am început DWF în aprilie, 2013, cu o viziune clară: să ajutăm cât mai multe branduri din România să fie vizibile în motoarele de căutare. 

De ce DATA? Pentru că este pilonul care asigură creșterea pe termen lung. Anul 2021 va fi anul dezvoltării diviziei de Date în cadrul DWF. 

Astăzi, echipa DWF numără 40+ profesioniști, cu experiență în toate domeniile necesare pentru creșterea vizibilității unui site în rezultatele Google. În ultimii 7 ani, avem peste 650 de campanii SEO realizate, care ne confirmă acest lucru

Cum aplici pentru acest rol?

Dacă îți dorești să faci parte din echipa DWF și crezi că descrierea rolului ți se potrivește, și noi vrem să te cunoaștem. Pentru a aplica te rog să trimiți un email pe adresa liviu.taloi@dwf.ro în care să ne spui de ce crezi că ești potrivit pentru acest job.

Scris de
Liviu Taloi

Articole asemanatoare

Cookies

Acest site foloseste cookies. Confidentialitatea datelor