Căutăm Content Writer inspirat!
De câți content writeri ai nevoie ca să schimbi un bec?
De unul, dar mai întâi trebuie să-i arate becului că are nevoie de o schimbare, apoi îi prezintă șapte metode prin care se poate schimba și îi spune o poveste fascinantă despre niște becuri de succes, iar în final îl convinge să-și cumpere o veioză minimalistă.
Dacă bancul de mai sus e despre tine, vrem să te cunoaștem. Suntem o echipă de tineri profesioniști în marketing digital și misiunea noastră este să creștem vizibilitatea în Google a brandurilor cu care lucrăm. Căutăm un content writer inspirat și pus pe fapte mari, capabil să creeze texte originale, documentate, fluide, logice, captivante și corecte gramatical.
#Ce vei face în noul tău rol de content writer la DWF?
O să scrii cu pasiune și profesionalism articole pe care:
- cititorii le vor aprecia, deoarece sunt clare și relevante pentru nevoile lor;
- motoarele de căutare le vor înțelege, deoarece sunt optimizate SEO.
Concret:
- Vei comunica eficient cu clienții și cu managerii care le gestionează conturile, pentru a-ți pune la punct strategia de conținut.
- Te vei familiariza cu domeniile în care activează clienții, vei identifica subiecte pertinente pentru articolele tale, vei înțelege contextele, vei lua în considerare punctele de „durere” ale consumatorilor și vei identifica soluții pentru acestea.
- Te vei documenta pentru fiecare articol din surse multiple și credibile, ca să poți oferi cititorilor informații corecte, actuale și relevante pentru problemele lor.
- Vei explica într-o manieră cât mai atractivă și ușor de înțeles chiar și cele mai complexe subiecte.
- Vei crea un conținut de brand captivant, autentic, credibil și util pentru cititori ( citește rețeta completă pentru un brand content puternic).
- Îți vei adapta stilul de scris și tonul articolelor la cerințele clientului, la industria acestuia și la platforma unde vor fi publicate materialele.
- Vei vâna fără milă greșelile gramaticale și de redactare și vei da articolelor un aspect plăcut, care le face ușor de citit.
- Știi că articolul perfect nu există, dar pentru că ești un idealist, vei încerca să-l scrii de fiecare dată. Ca să reușești, nu te vei da în lături de la nimic: vei folosi feedback-ul primit de la clienți și colegi pentru a-ți îmbunătăți textele, vei fi la curent cu noutățile, atât din content marketing și SEO, cât și din industriile clienților și te vei pune în locul cititorilor ca să-i înțelegi mai bine.
- Vei face cu plăcere toate lucrurile astea, dar nu (numai) pentru că ai suflet de artist și tocmai lucrezi la romanul secolului, ci pentru că îți dorești cu adevărat ca articolele tale să aducă o schimbare pentru cititori.
#Ce îți oferim la DWF?
Recunoaștem: avem o slăbiciune pentru content writerii inspirați ca tine. De aceea, pe lângă un salariu atractiv, bonusuri și prime, îți oferim următoarele beneficii:
- Zile libere suplimentare – Fiecare an petrecut alături de DWF îți aduce o zi în plus de concediu.
- Asigurare medicală – Vei avea asigurare medicală în sistemul privat de sănătate.
- Acces la evenimente – DWF este partener în toate evenimentele relevante de E-commerce din România.
- Work from Home – Pentru anumite proiecte DWF poți lucra confortabil, de la tine de-acasă, un anumit număr de zile pe an.
- DWF Talks – Sesiuni periodice de discuții libere în cadrul echipei, sau cu un invitat extern, din alt domeniu sau altă agenție de marketing.
- DWF Exchange – Programul DWF de schimb de experiență, cu agenții SEO (și nu numai) din Europa. Tu în ce țară îți dorești să ajungi?
- Abonament la Bookster – Meriți să citești cele mai bune cărți, așa că tu nu trebuie decât să le alegi și ele vin direct la tine, la birou.
#Cum aplici la acest job?
Pentru a aplica, te rog sa completezi formularul din Recruiter Flow. Click aici