9 sfaturi pentru a-ti construi strategiile pay per click pentru 1 Iunie
Observam un interes tot mai mare in ceea ce priveste ziua de 1 Iunie. Reasech-ul in ceea ce priveste 1 Iunie creste accelerat in luna mai.
9 sfaturi pentru o strategie PPC cât mai eficientă în aceasta perioadă:
Este important să ai campanii agresive de teasing, prin care să atragi atât trafic nou, prin care să alimentezi upper sales funnel-ul, cât și trafic existent, pentru a te asigura că rămâi top of mind pentru ei. Oamenii încep din timp să se informeze și este bine să te aibă în vizor, chiar dacă nu au mai fost anterior pe site-ul tau.
Este esențial să te asiguri că listele de remarketing funcționează corect și să ai mai multe tipuri de liste în funcție de strategie (pe perioade mai lungi sau mai scurte sau pe anumite categorii din site) pentru a te asigura că vei transmite cât mai eficient detalii despre campanie pentru cei care au fost pe site-ul tău.
Poți face o campanie dedicată pentru cei care au achiziționat de la tine în ultimul an. Este mult mai ușor să convingi un client existent, mai ales dacă acesta a avut o experiență pozitivă.
Studiile arată că folosirea cifrelor în anunțuri crește rata de accesare a acestora. În acest sens, poți comunica exact ce reduceri vei avea. Un alt truc de care te poți folosi este funcția de countdown pentru a te asigura că transmiți clar când va începe si cand se va termina campania. În plus, prin comunicarea zilelor rămase până la eveniment, folosești și tehnici de persuasiune care îmbunătățesc rata de conversie.
Pentru a face anunțurile de tip text cât mai atractive trebuie să folosești cât mai multe extensii, prin care să comunici beneficiile tale. Un must have sunt extensiile de promoție.
Feed-urile și landing page-urile pe care le vei folosi trebuie să fie testate și puse la punct din timp.
Nu trebuie să îți fie frică să folosești strategii de licitare automate. În această perioadă, pot exista fluctuații mari din punct de vedere al costului per click, iar focusul trebuie să fie pe cost per conversie sau randamentul bugetului investit. Sfatul nostru este sa te bazezi pe ajutorul oferit de platformele pay per click.
Campaniile de tip shopping ads sunt un must have. Deja se observă creșteri semnificative din punct de vedere al randamentului pentru acest tip de campanii. Pentru un ROI cât mai bun, este important ca de 1 Iunie să rulezi campanii Smart Shopping Ads.
Odată setate campaniile, pentru a fi siguri că nu uiți să le pornești sau să le oprești, poți seta “start date” și “end date” pentru acestea, singura ta grijă rămânând verificarea acestora.
Spor la vanzari!