- interviuri video cu experti
- video de la Happy Thursday
- video DWF Talks
- cronica SEO
Focusul Omniconvert este să învețe eCommerce-urile să își crească valoarea adusă de clienți, mutându-și focusul de la achiziție spre retenție.
Focusul Omniconvert este să învețe eCommerce-urile să își crească valoarea adusă de clienți și să își mute focusul de la achiziție la retenție. CVO înseamnă Customer Value Optimisation – o metodologie cu pași foarte specifici și foarte clari pe care o pot implementa atât magazinele online, cât și alte tipuri de business-uri, astfel încât să își crească ratele de retenție, nivelul de satisfacție al clienților, și în general să fie mai preocupați de relația cu clientul pe termen lung decât de câștiguri pe termen scurt.
Omniconvert Reveal este toolul nostru de Customer Analytics, care își ajută utilizatorii cu analiza clienților, segmentarea foarte bună a acestora, măsurarea gradului de satisfacție prin intermediul chestionarelor NPS (Net Promoter Score) și multe altele.