25+ experți în eCommerce & Digital Marketing
Invitații au expertize multiple, de la experți în Email Marketing, curierat, soluții de plată, platforme până la antreprenori in eCoMmerce. Unii la început de drum, alții care bătătoresc terenul de Business de mai bine de un deceniu.



OCTAVIAN DUMITRESCU

În piață nu găsești specialiști de eCommerce, pentru că toată lumea se bate pe ei.



CORNEL MORCOV

La 5 ani de la instalarea primelor lockere din Romania, FAN Courier relansează serviciul și prezintă #FANbox.

ANDREI GEORGESCU

Află ce este nou în Email Marketing: unii Marketerii spun, că este cel mai tare lucru de când a apărut Emailul.

ADRIAN BANEA

Orice magazin online trebuie sa aibă o strategie cu obiective clare pe termen scurt, mediu și lung.


CRISTI MOVILA

În continuare, în Romania piața de eCommerce reprezintă un procent foarte mic din total piață de consum.

DAN VIRTOPEANU

Magazinele online care își doresc o aplicație mobilă, o pot face acum cu costuri mult mai mici, într-un timp mult mai rapid.

IONUT MUNTEANU

CEE Digital Aliance este un grup de agenții independente, cu expertiză localizată în regiune.



FLORIN TOMA

Vindeți în diaspora românească. Au o putere financiară mai mare și ar comanda oricând din România


HORIA GROZEA

Rămânem procesatorul de plăți online preferat de mediul de afaceri românesc și acum este mai ușor să te înrolezi în platforma noastră.

MIHAI CONSTANTINESCU

Rata de deschidere trebuie să fie de 20-25% și rata de click 1-3%. Ce depășește 3% este excelent.

VIOREL PIPEREA

Suntem în faza în care construim o echipă de eCommerce, care să ducă magazinul la urmatorul nivel.

RALUCA GHETU

Cumpărătorii au devenit mult mai sensibili la preț și fac alegerea mult mai greu.


COSMIN COSTEA

Dacă nu aduci trafic în magazinul online, degeaba te-ai străduit să-l faci frumos.

ALEX DONA

WineDeals reușește să „răzbească” și să ajungă din ce în ce la mai mulți oameni.


GEORGE ȘERBAN

George Serban, Bestkids – „De-a lungul timpului, canalele de trafic s-au schimbat, dar ponderea în promovare și în atragerea de trafic s-a modificat, astfel astăzi cel mai mult investim în performance marketing.”

ROXANA DAVID
