25+ experți în eCommerce & Digital Marketing
Invitații au expertize multiple, de la experți în Email Marketing, curierat, soluții de plată, platforme până la antreprenori in eCoMmerce. Unii la început de drum, alții care bătătoresc terenul de Business de mai bine de un deceniu.
OCTAVIAN DUMITRESCU
În piață nu găsești specialiști de eCommerce, pentru că toată lumea se bate pe ei.
CORNEL MORCOV
La 5 ani de la instalarea primelor lockere din Romania, FAN Courier relansează serviciul și prezintă #FANbox.
ANDREI GEORGESCU
Află ce este nou în Email Marketing: unii Marketerii spun, că este cel mai tare lucru de când a apărut Emailul.
ADRIAN BANEA
Orice magazin online trebuie sa aibă o strategie cu obiective clare pe termen scurt, mediu și lung.
CRISTI MOVILA
În continuare, în Romania piața de eCommerce reprezintă un procent foarte mic din total piață de consum.
DAN VIRTOPEANU
Magazinele online care își doresc o aplicație mobilă, o pot face acum cu costuri mult mai mici, într-un timp mult mai rapid.
IONUT MUNTEANU
CEE Digital Aliance este un grup de agenții independente, cu expertiză localizată în regiune.
FLORIN TOMA
Vindeți în diaspora românească. Au o putere financiară mai mare și ar comanda oricând din România
HORIA GROZEA
Rămânem procesatorul de plăți online preferat de mediul de afaceri românesc și acum este mai ușor să te înrolezi în platforma noastră.
MIHAI CONSTANTINESCU
Rata de deschidere trebuie să fie de 20-25% și rata de click 1-3%. Ce depășește 3% este excelent.
VIOREL PIPEREA
Suntem în faza în care construim o echipă de eCommerce, care să ducă magazinul la urmatorul nivel.
RALUCA GHETU
Cumpărătorii au devenit mult mai sensibili la preț și fac alegerea mult mai greu.
COSMIN COSTEA
Dacă nu aduci trafic în magazinul online, degeaba te-ai străduit să-l faci frumos.
ALEX DONA
WineDeals reușește să „răzbească” și să ajungă din ce în ce la mai mulți oameni.
GEORGE ȘERBAN
George Serban, Bestkids – „De-a lungul timpului, canalele de trafic s-au schimbat, dar ponderea în promovare și în atragerea de trafic s-a modificat, astfel astăzi cel mai mult investim în performance marketing.”
ROXANA DAVID