- interviuri video cu experti
- video de la Happy Thursday
- video DWF Talks
- cronica SEO
AYSA își propune să reducă cu până la 40% costul de SEO
AYSA vine de la Automate Your SEO Actions. Atunci când vine vorba de SEO, în acțiuni oarecum repetitive pe care le poți automatiza, se dorește prin reducerea lor să taiem cu până la 40% costul de SEO. În economia actuală, foarte mulți vorbesc în sistemul antreprenorial, vorbesc despre inteligența artificială, vorbesc despre Mashine Learning si este oportun să o folosim.
După mai bine de 19 ani de experiență în eCommerce, Marius Dosinescu își pune toate cunoștințele de SEO și ce a făcut in eCommerce În proiectul AYSA, unde dorește să schimbe procesul de lucru pentru optimizarea SEO, raportarea către client, etc, toate acestea În platforma clientului (Magento, WooCommerce, Shopify). Toate acestea, intr-un learning algorithm care va prelua mare parte din taskuri.
În primul rând, AYSA se adresează companiilor mici și medii in mod direct, iar prin intermediul agențiilor SEO se adresează și companiilor mari, pentru că, în general, companiile mari externalizează serviciile către agenții.
Targetul principal sunt piețele din Marea Britanie, din Statele Unite și Canada, fiind cele mai mari studiate de noi, dar nu spune nu piețelor ca România sau alte piețe mult mai mici.