- interviuri video cu experti
- video de la Happy Thursday
- video DWF Talks
- cronica SEO
Rata de deschidere trebuie să fie de 20-25% și rata de click 1-3%. Ce depășește 3% este excelent.
Primul e-mail a fost trimis în 1971 și de atunci a tot evoluat, iar numerele, cifrele au crescut în zona asta. Anul trecut, conform celor de la Statista, au fost trimise 319 miliarde de emailuri către 4,1 miliarde de abonați și se preconizează o creștere cam cu 500 de milioane de abonați până la finalul anului 2025, iar trimiterile vor crește de la 319 miliarde la 376 de miliarde.
Este obligatoriu pentru un magazin online să aibă și acest canal activat, dar este foarte important înainte să îl activeze să înțeleagă care sunt nevoile, care este audiența lui, care sunt nevoile acestuia și care este conținutul pe care urmează să îl trimită către către ei.
E foarte important ca baza de date, de abonați, să fie una activă și companiile să nu se bucure că au o bază de abonați foarte mare, dar ea este inactivă. Cifra ideală de open rate din baza de abonați ar fi undeva între 20-25%, ar fi excelent dacă toate magazinele ar atinge această rată de open, iar un click rate între 1-3% ce depășește 3% putem spune că este excelent.