Curs Google Analytics in-house
Data-Driven Marketing se referă la procesul de colectare și analiză a datelor din activitatea de marketing și folosirea lor pentru a lua decizii informate în ceea ce privește strategiile și tacticile de marketing. Participând la acest curs vei descoperi cum să gestionezi performanța site-ului tău online pentru a crește conversiile și vânzările!
Durata: 8 ore
Nivelul: începător – intermediar
Branduri care au urmat cursul de Google Analytics 4
Ce spun cursanții
Pentru cine este potrivit cursul
- Proprietarii de afaceri online
- Proprietari de magazine online
- Specialistii SEO
- Specialistii PPC
- Specialisti in Marketing si Marketing Digital
- Specialistii în Data & Insights
- E-commerce Manageri
- Specialisti Social Media
În ultimele luni ai reușit să-ți instalezi noua versiune de Google Analytics și ai deschis pentru prima dată rapoartele din interfața nouă, ca să vezi performanțele afacerii tale online.
Ai încercat să te familiarizezi cu noile rapoarte, ai constatat că cifrele nu coincid cu cele pe care le vezi în Universal Analytics (GA3), și cu siguranță nu ai găsit cele mai importante rapoarte pe care le analizai în fiecare dimineață, pentru a lua decizii de business.
Cursul de GA4 te va ajuta să înțelegi mai bine cum să utilizezi platforma pentru a obține informații valoroase și pentru a lua decizii mai bune și mai informate în ceea ce privește activitatea de marketing.
Ce probleme rezolvă acest curs
- afli de ce numărul de sesiuni este mai mic în Google Analytics 4 decât în Universal Analytics (GA3)
- știi unde găsești rapoartele pe care le foloseai zilnic în GA3 în noua interfață
- afli cum să-ți modifici interfața de GA4, potrivit nevoilor tale, modificând rapoartele standard
- adaugi raportul custom făcut de tine la acest training în contul tău de GA4
- afli de ce noi recomandăm în acest moment folosirea Device Based pentru urmărirea aceluiași utilizator
- afli cum folosești filtrele și segmentele pe care le foloseai în GA3 (Universal Analytics)
Nu aștepta până la 01 Iulie 2023, prețul acestui curs va crește
Ce vei învăța la curs
- Cum să găsiți rapoartele echivalente din GA3 (Universal Analytics)
- Cum să vă configurați setările de bază ale contului de Google Analytics 4
- Cum să creați rapoarte bazate pe obiectivele dvs. de afaceri
- Cum să analizați datele și cum să obțineți valoare din acestea
- Cum să decideți ce este important de urmărit și cum să alegeți valorile corecte (KPis)
Liviu Taloi
Liviu Taloi, Managing Director of Data Analytics DWF este un profesionist cu experiență de peste 25 ani în marketing online și peste 20 de ani în ecommerce. Know-how-ul lui în tot ce ține de analiza datelor, îl poziționează ca unul dintre cei mai apreciați, credibili și cunoscuți oameni de Data Analytics & Insights din România. Se remarcă printr-o perspectivă 360° în digital: specialist, consultant, autor, lector & senior manager. De-a lungul carierei a fondat compania de consultanță Web Audit, a fost PR Manager la eMAG și trainer regional certificat pentru programul Google Partner Academy în Google Analytics. Mai multe informații pe LinkedIn.
Rezervă-ți locul
Locurile sunt limitate. Asigură-te că nu ratezi oportunitatea! Dacă ai nevoie de informații suplimentare, poți lua legătura cu coordonatorul programelor educaționale.
sorin@dwf.ro, 0762 693 872
Programa cursului
Modul 1 (90 de minute): Fundamente & interfață
- principalele diferențe dintre GA3 și GA4: dimensiuni & metrice; protocol de măsurare; scurtă introducere interfață;
Modul 2 (90 de minute): Practică pe contul tău de Google Analytics 4 (I)
- echivalare rapoarte principale GA3 & GA4;
- noțiuni introductive de personalizare și modificare a rapoartelor standard
Modul 3 (90 de minute): Practică pe contul tău de Google Analytics 4 (II)
- rapoarte & dashboards de tip Explore (cele mai avansate rapoarte în interfața de GA4);
- întrebări și răspunsuri personalizate pe specificul conturilor cursanților
Modul 4 (90 de minute): Business insights
- alegerea indicatorilor importanți pentru Business;
- metodologie pentru Data-Driven Decision Making, de ce măsurăm, de ce colectăm date, cum folosim datele pentru a lua decizii de business.