Curs Google Analytics in-house

Data-Driven Marketing se referă la procesul de colectare și analiză a datelor din activitatea de marketing și folosirea lor pentru a lua decizii informate în ceea ce privește strategiile și tacticile de marketing. Participând la acest curs vei descoperi cum să gestionezi performanța site-ului tău online pentru a crește conversiile și vânzările!

Durata: 8 ore
Nivelul: începător – intermediar

Branduri care au urmat cursul de Google Analytics 4

Ce spun cursanții

Marius Trandafir - Founder & CEO, Tamos

Recomand cu încredere cursul de Google Analytics – GA4. Trainerii extrem de bine pregatiti au oferit o experienta de invatare eficienta si interactiva. Înțelegerea funcțiilor îmbunătățite de analiza a datelor, inclusiv analiza fluxului de utilizatori si analiza de tip predictiv pentru a anticipa comportamentul utilizatorilor au fost aspectele cele mai utile pe care le-am aprofundat.

Marius Trandafir - Founder & CEO, Tamos
Claudiu Catana - Global Head of Media Operations, InfinitSolutions

Cursul a fost bine structurat iar informația a fost prezentată într-un mod clar si concis. Desi cunoșteam platforma GA4, recunosc ca au fost lucruri noi despre platforma GA4 pe care le-am aflat in timpul cursului. Mi-a placut ca a fost un curs in care s-a discutat deschis iar limbajul folosit de traineri pe mine m-a ajutat sa înțeleg fiecare capitol din curs. Îl recomand cu caldura oricarei personae care lucreaza in domeniul de marketing digital si nu numai.

Claudiu Catana - Global Head of Media Operations, InfinitSolutions
Silvia Ionita - Marketing Specialist, Omfal Educational

Am participat cu drag la acest curs, Liviu Taloi este unul dintre cei mai buni specialisti in ce privește Data Analytics. Atât Liviu cât și Georgiana au răspuns clar si pe înțelesul nostru, celor din sală la întrebările adresate. În urma cursului am înțeles cum sa personalizez rapoartele din GA4 astfel incât sa urmăresc exact datele de care am nevoie. Recomand acest curs celor care își doresc sa se familiarizeze cu noul GA4 și să învețe care sunt deosebirile importante dintre GA3 și GA4.

Silvia Ionita - Marketing Specialist, Omfal Educational
Maria Balascau - Analist Marketing, Libris

Trainerii ne-au oferit informații relevante și utile despre GA4, au fost deschiși pentru întrebări și ne-au oferit suport pe parcursul cursului. Cursul m-a ajutat foarte mult pe partea de construire a rapoartelor în GA4, un proces esențial pentru a obține informații valoroase despre performanța site-ului nostru. Recomand participarea pentru că oferă o perspectivă detaliată și clară asupra modului în care funcționează GA4 și cum poate fi utilizat pentru a obține informații valoroase despre utilizatorii site-ului.

Maria Balascau - Analist Marketing, Libris

Pentru cine este potrivit cursul

  • Proprietarii de afaceri online
  • Proprietari de magazine online
  • Specialistii SEO
  • Specialistii PPC
  • Specialisti in Marketing si Marketing Digital
  • Specialistii în Data & Insights
  • E-commerce Manageri
  • Specialisti Social Media

În ultimele luni ai reușit să-ți instalezi noua versiune de Google Analytics și ai deschis pentru prima dată rapoartele din interfața nouă, ca să vezi performanțele afacerii tale online.

Ai încercat să te familiarizezi cu noile rapoarte, ai constatat că cifrele nu coincid cu cele pe care le vezi în Universal Analytics (GA3), și cu siguranță nu ai găsit cele mai importante rapoarte pe care le analizai în fiecare dimineață, pentru a lua decizii de business.

Cursul de GA4 te va ajuta să înțelegi mai bine cum să utilizezi platforma pentru a obține informații valoroase și pentru a lua decizii mai bune și mai informate în ceea ce privește activitatea de marketing. 

Ce probleme rezolvă acest curs

  • afli de ce numărul de sesiuni este mai mic în Google Analytics 4 decât în Universal Analytics (GA3)
  • știi unde găsești rapoartele pe care le foloseai zilnic în GA3 în noua interfață
  • afli cum să-ți modifici interfața de GA4, potrivit nevoilor tale, modificând rapoartele standard
  • adaugi raportul custom făcut de tine la acest training în contul tău de GA4
  • afli de ce noi recomandăm în acest moment folosirea Device Based pentru urmărirea aceluiași utilizator
  • afli cum folosești filtrele și segmentele pe care le foloseai în GA3 (Universal Analytics)

Nu aștepta până la 01 Iulie 2023, prețul acestui curs va crește

Ce vei învăța la curs

  • Cum să găsiți rapoartele echivalente din GA3 (Universal Analytics)
  • Cum să vă configurați setările de bază ale contului de Google Analytics 4
  • Cum să creați rapoarte bazate pe obiectivele dvs. de afaceri
  • Cum să analizați datele și cum să obțineți valoare din acestea
  • Cum să decideți ce este important de urmărit și cum să alegeți valorile corecte (KPis)

La să te aștepți de la acest curs

Identificarea celor mai eficiente canale de marketing

Participanții vor învăța cum să utilizeze GA4 pentru a identifica cel mai eficient canal de marketing. Acest lucru va ajuta antreprenorul online să își concentreze resursele pe canalele care aduc cele mai bune rezultate și să reducă cheltuielile pe canalele care nu funcționează

Îmbunătățirea experienței utilizatorilor

Participanții vor învăța cum să utilizeze GA4 pentru a analiza comportamentul utilizatorilor și pentru a identifica problemele care afectează experiența utilizatorilor. Acest lucru va ajuta antreprenorul online să îmbunătățească experiența utilizatorilor, să crească conversiile și să reducă rata de abandon.

Optimizarea conversiilor: formulare sau comenzi

Participanții vor învăța cum să utilizeze GA4 pentru a monitoriza conversiile și pentru a identifica problemele care împiedică utilizatorii să finalizeze achizițiile. Acest lucru va ajuta antreprenorul online să optimizeze conversiile, să reducă abandonul coșului de cumpărături și să crească veniturile.

Crearea dashboard-urilor personalizate

Participanții vor învăța cum să adauge în interfața GA4 rapoartele de care au nevoie principalele roluri din companie: digital marketing specialist, product category manager, ecommerce manager. Acest lucru va ajuta toată echipa de manageri să aibă informațiile rapid pentru deciziile de business.

Îmbunătățirea procesului data-driven marketing

Antreprenorii online vor învăța să ia decizii informate în ceea ce privește strategiile și tacticile de marketing folosind propriile cifre din GA4. Vor descoperi cum să gestioneze performanța site-ului pentru a crește conversiile și vânzările

Înțelegerea indicatorilor de performanță a afacerii

Participanții vor învăța cum să aleagă cele mai relevante metrice, cei mai importanți indicatori de business, măsurați cu GA4 sau în platformele proprii, pentru a putea lua decizii de marketing aliniate cu strategia de dezvoltare pe online.

Liviu Taloi
Trainer

Liviu Taloi

Liviu Taloi, Managing Director of Data Analytics DWF este un profesionist cu experiență de peste 25 ani în marketing online și peste 20 de ani în ecommerce. Know-how-ul lui în tot ce ține de analiza datelor, îl poziționează ca unul dintre cei mai apreciați, credibili și cunoscuți oameni de Data Analytics & Insights din România. Se remarcă printr-o perspectivă 360° în digital: specialist, consultant, autor, lector & senior manager. De-a lungul carierei a fondat compania de consultanță Web Audit, a fost PR Manager la eMAG și trainer regional certificat pentru programul Google Partner Academy în Google Analytics. Mai multe informații pe LinkedIn.

Rezervă-ți locul

Locurile sunt limitate. Asigură-te că nu ratezi oportunitatea! Dacă ai nevoie de informații suplimentare, poți lua legătura cu coordonatorul programelor educaționale.

Rezervă-ți locul
Sorin Draghici
Coordonator Pograme Educationale DWF

sorin@dwf.ro, 0762 693 872

Programa cursului

Modul 1 (90 de minute): Fundamente & interfață

  • principalele diferențe dintre GA3 și GA4: dimensiuni & metrice; protocol de măsurare; scurtă introducere interfață; 

Modul 2 (90 de minute): Practică pe contul tău de Google Analytics 4 (I)

  • echivalare rapoarte principale GA3 & GA4;
  • noțiuni introductive de personalizare și modificare a rapoartelor standard

Modul 3 (90 de minute): Practică pe contul tău de Google Analytics 4 (II)

  • rapoarte & dashboards de tip Explore (cele mai avansate rapoarte în interfața de GA4);
  • întrebări și răspunsuri personalizate pe specificul conturilor cursanților

Modul 4 (90 de minute): Business insights

  • alegerea indicatorilor importanți pentru Business;
  • metodologie pentru Data-Driven Decision Making, de ce măsurăm, de ce colectăm date, cum folosim datele pentru a lua decizii de business.

Întrebări frecvente

În ce zi începe cursul?

Vom face până la finalul anului aproximativ 20 de cursuri, cu o medie de 2-3 cursuri pe lună. Întotdeauna data următorului curs va fi evidențiată în primul bloc de text, sus in pagină dar și în formularul de înscriere. În acest moment data următorului curs este 26 aprilie 2023 și va fi în București la sediul DWF. Vezi aici calendarul acestui curs.

Am plătit pentru curs dar nu mai pot participa. Ce pot face?

Dacă se întâmplă să nu mai poți participa, din orice motiv, îți vom rezerva un loc la o ediție viitoare (facem 2-3 cursuri pe lună). Dacă nu se potrivește vreunul din cele 20 de cursuri cu agenda ta îți vom da banii înapoi în cel mai scurt timp.  Vezi aici calendarul acestui curs.

Primesc diplomă de participare?

La cerere, dacă ai nevoie la job de o diplomă de participare, vom emite una pentru tine. Experții noștri sunt cei mai buni din piață iar trainerul nostru principal Liviu Taloi este acreditat de ANC. 

Pot primi banii înapoi dacă nu sunt mulțumit de curs?

Da, sigur că poți, dacă ne trimiți o cerere în acest sens în termen de 30 de zile de la participare. Te sfătuim dacă ai nemulțumiri să le adresezi mai repede în formularul de feedback pe care îl primești imediat dupa participare și pune întrebări să îți lămurești provocările. 

Prețul include TVA sau taxe?

Nu, prețul afișat este făra TVA, acesta fiind un curs adresat specialiștilor care lucrează la alte companii, facturile sunt emise către companiile angajatoare (magazine online, agenții de media, freelanceri persoane juridice etc)

Cum obțin o cotație de preț pentru un curs personalizat?

Este foarte simplu. Trimite un email către trainer – liviu.taloi@dwf.ro, spune câte persoane vor participa, unde va fi ținut cursul, la sediul tău sau la sediul DWF (Delea Veche 24 București). În general facem cursuri closed (dedicate unor companii) la sediul lor în București de aproximativ 2x pe lună. Ne putem deplasa și în alt oraș.