Cu siguranță ai auzit și ai întâlnit termenul de URL pe internet. Pentru Google adresa URL este primul lucru pe care îl descoperă atunci
Nu de puține ori ți s-a întâmplat să te lovesti de așa zisa ”Eroare 404” și cel mai probabil ai dat ”back” și ai
JavaScript este o componentă esențială în WEB-ul modern. Nevoile utilizatorilor devin tot mai complexe, tehnologia evoluează, astfel că majoritatea site-urilor încep să depindă din
Vezi album foto » #Introducere În articolul de mai jos, vă rog să îmi scuzați trecerea de la română la engleză atât de frecventă.
La DWF, ne confruntam zilnic cu probleme de canibalizare SEO, in site-urile pentru care gestionam campanii de optimizare pentru cresterea traficului organic. Discutam de
Sa zicem ca ai un site de 1.000+ pagini. Cum faci meta descrierile? Ai mai multe optiuni: ##1: Sa nu faci deloc meta descrieri.
Pe scurt, meta description este o descriere sumara prin care utilizatorului Google ii este oferita informatie, de preferat in plus fata de cea din
Obiectivul corect setat al unei campanii SEO este cresterea vizibilitatii site-ului in rezultatele organice Google pentru termeni de tip non-brand relevanti. Acest lucru este
Despre impactul SSL in SEO s-au vehiculat multe informatii, chiar si inainte ca Google sa anunte in mod oficial ca acesta este un factor
Introducerea tagului “canonical” a fost caracterizata de catre Rand Fishkin (Moz) drept cel mai important lucru care s-a intamplat pe zona de SEO tehnic de la standardul ce

Cookies

Acest site foloseste cookies. Confidentialitatea datelor