Ne place sa livram servicii impecabile si suntem constienti ca, in spatele activitatii propriu-zise pe care o facem cu seriozitate, stau personalitatile tuturor celor care formeaza intreaga echipa de SEO. Din fericire, avem cu totii experiente diferite de viata, dar aici, in colectivul din care facem parte, am adunat doar oameni cu aceeasi directie, cea a succesului.

La DWF suntem, inainte de colegi, prieteni, pentru ca un grup care are un scop precis e imposibil sa nu fie unit. Totusi, intotdeauna exista loc de mai bine, asa ca la inceputul lunii noiembrie am plecat cu totii intr-un team building.

Sfarsitul de saptamana ne-a prins la birou, dar imediat dupa pranz, afara ne astepta un autocar Transfero, care avea sa ne duca la destinatia aleasa pentru tot weekendul.

La sugestia unuia dintre specialistii TUI TravelCenter, am ales sa petrecem doua zile impreuna in Intorsura Buzaului, departe de zgomotul orasului si de agitatie. O pensiune linistita isi tinea portile deschise, in asteptarea noastra. Am ajuns dupa apusul soarelui si, dupa ce ne-am cazat, am inceput cu primul joc specific unui team building.

Alex Dinu, un trainer specializat in activitati de team building, ne-a ajutat sa spargem gheata cu un exercitiu de cunoastere a intregii echipe. Desi tot colectivul DWF isi desfasoara activitatea in acelasi birou, ne concentram mult pe respectarea deadline-urilor si a sarcinilor pe care ni se asumam, asa ca in acest team building am avut ocazia sa ne cunoastem mai bine. Seara s-a incheiat cu un foc de tabara si un gratar, ocazie cu care am schimbat impresii si ne-am cunoscut mai bine.

A doua zi a continuat cu exercitii pe echipe, individuale si pentru intreaga firma, din care am avut foarte multe de invatat unii despre altii. „Comunicarea, colaborarea si spiritul de echipa au fost cele mai importante trei puncte pe care le-am atins, cu ajutorul jocurilor la care am luat parte. Oricat de uniti eram inainte, acest team building ne-a apropiat si ne-a ajutat sa ne cunoastem mult mai bine. Sunt ferm convins ca vom sti sa ne adaptam mai usor la schimbari, sa fim mai organizati, sa ne recunoastem greselile si sa coordonam mai eficient sarcinile pe care le avem de indeplinit, atat unii fata de ceilalti, cat si fata de clientii nostri”, a declarat Sorin Draghici, managing partner DWF.

Cea de-a doua seara s-a lasat cu o petrecere pe cinste si activitati la care au participat toti cei care fac parte din echipa DWF, de la copywriteri la specialisti SEO, cum ar fi biliard, darts sau fussball. A doua zi, inainte de plecare, am tras concluziile si fiecare a aflat de la ceilalti cu ce s-a imbunatatit relatia colegiala, dupa acest team building.

Minutele de dinainte de plecarea spre Bucuresti au fost rezervate pentru putina relaxare in gradina pensiunii si de fotografii care sa aminteasca tuturor de momentele pretioase petrecute impreuna.

Succesul unei companii sta, desigur, in eficienta cu care aceasta gestioneaza indatoririle asumate la inceputul fiecarui proiect. Dar in spatele acestora stau oamenii care isi dedica intreaga energie finalizarii planurilor si respectarii deadline-urilor. Noi, cei din DWF, crestem si suntem mai uniti dupa acest team building, dezvoltandu-ne din ce in ce mai mult orientarea catre client.

Articol redactat de Fadia Hirtan, Smart Copywriter in echipa DWF

Echipa DWF creste din nou! De data aceasta, cautam un coleg sau o colega pe rolul de Smart Copywriter. 

Daca aveti experienta in domeniu, stiti deja aceste lucruri si doriti sa faceti un pas important in cariera, ne poti trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail andreia [at] dwf [dot] ro , pentru stabilirea unui interviu.

Ce inseamna insa mai exact acest lucru?

Ce ofera DWF unui Smart Copywriter?

La nivel Profesional: posibilitatea de a lucra intr-o agentie cu o foarte buna reputatie in piata, in ale carei metode de lucru si proceduri au deja incredere clienti importanti.  Garantam faptul ca in acest timp veti acumula un bagaj consistent de cunostinte in domenii diverse si veti obtine insight-uri valoroase despre modul in care functioneaza mai multe tipuri de business.

La nivel Personal: veti lucra intr-un mediu placut, alaturi de tineri cu experienta in online marketing. Incurajam o comunicare deschisa si nu exista usi inchise in agentie. Programul de lucru este normal (8 ore pe zi), de luni pana vineri, de la 9 la 18:00 (include o ora pentru pauza de pranz). La nivel Financiar: oferim un pachet salarial atractiv !

Anul 2016 se apropie cu pasi grabiti de final. A fost un an extraordinar, in care am invatat multe lucruri noi, am perfectionat procese si am devenit mai buni in ceea ce facem. Obiectivele pe care ni le-am setat la inceputul acestui an au fost depasite cu mult, lucru care ne-a motivat sa indraznim mai mult, mai sus, mai repede.

Acest articol nu este insa despre realizarile DWF din 2016, nici despre planurile companiei pentru anul viitor. Este felul nostru de a va spune “la multi ani”… intr-un mod caracteristic!

Dragi prieteni, va prezentam Plugusorul SEO DWF:

Aho, aho, copii si frati, 
Patroni, sefi sau angajati,
in vacanta nu plecati,
Ci urarea ne-ascultati!

Ca urare ca a noastra,
Alta nu e mai maiastra.
si in plus, la terminare,
Avem o surpriza mare.

Plugusorul ce urmeaza
Are versuri ce conteaza.
Pentru site-ul tau – vezi bine!
Hai! Atentie la mine!

Magazin online de ai,
Sau un site de prezentare,
Fara Google nu e trai.
Nici nu faci vreo branza mare.

De-aia, noi la DWF,
Ne-am ales ca misiune,
Site-urile s-ajutam,
Pe Google sa fie bune!

Ia mai manati mai flacai
si urati din zurgalai.
Doamne, domni si domnisoare,
Fiti atenti in continuare:

Ia mai manati mai flacai
si sunati din zurgalai!

Heeeeei, heeeeei!

plugusor-seo-dwf

De SEO, precum stiti bine,
Are nevoie oricine.
Ca s-apari in rezultate,
Cat mai sus, daca se poate.

Si sa ai vizitatori,
Fara sa dai banisori,
Pe reclame nesfarsite,
De multi oameni ocolite.

SEO bun, insa, mai frate,
Nu se face peste noapte!
Si de vrei s-ai rezultate,
Astea trebuie sa le faci toate:

Continut de calitate,
Site-ul, tehnic, ca la carte
si-alte lucruri importante:
Numai linkuri relevante.

Anul care a trecut,
De la Google am avut
Multe-update-uri importante,
Pentru noi, interesante.

S-a schimbat un algoritm,
Cunoscut ca “PENGUIN”
Si mai stie tot poporul,
Ca “mobile” e viitorul!

SSL, AMP sau Gzip,
Niciun lucru nu e mic.

Iar de “PANDA” ca sa scapi,
in website trebui sa sapi.
Sa gasesti unde-i bagat,
Continutul duplicat.

Iar pe langa astea toate,
in departamentul tehnic, frate,
Avem zeci de proceduri,
Analize si rapoarte.

Ia mai manati mai flacai
Si sunati din zurgalai,
Hai, hai! (clopotei)

plugusorul-seo-dwf

SEO tehnic e de baza.
Astazi, contentul conteaza.
si de vrei in Google top,
Trebuie sa scrii non-stop.

Dar nu orice materiale,
Ca subiectele banale
si articolele goale
Nu mai au nici o valoare.

Noi, avem o intrebare:
Textul pe care-l scriu, oare,
Ajuta pe… oarecare,
in a sa preocupare?

Texte sau comunicate,
Calitate este-n toate!
Ca atunci cand sunt citite,
Pe loc sa fie iubite.

In SEO, anul ce vine,
De content totul va tine.
Fara el, sa stii, nu merge:
Continutul este rege!

plugusor-seo-dwf-2

Tehnic, linkuri, continut,
Toate astea nu fac mult.
De nu este aplecare
Catre monitorizare!

Ca degeaba faci de toate,
Daca nu le vezi de-aproape,
Sa stii ce activitate
Are bune rezultate.

Asa ca la DWF, ne-am facut un obicei,
Procedura, zi-i cum vrei,
Sa decidem doar pe date,
Nu pe mituri expirate.

Noi asa stim sa lucram.
Si-n campanii performam.
De vrei SEO sa faci bine,
Ia-i pe DWF cu tine!

dwf-plugusor-seo

Iar acum pe terminare,
Care e surpriza mare,
Despre care va spuneam,
Urarea cand o-ncepeam?

Pe-al nostru site daca intrati,
La newsletter v-abonati,
Negresit pe loc primiti,
Un eBook, ca sa cititi.

Despre SEO, nu povesti,
Raspunsuri ca sa gasesti,
De greseli sa te feresti
si pe Net sa reusesti.

Anul nou, cel care vine,
Sa v-aduca numai spor,
Sanatate, conturi pline,
si planuri de viitor!

La multi ani cu bucurie,
Va spun fara actorie,
Oamenii din DWF,
Baietii si fetele!

La multi aaaaaani!

 

echipa-dwf-web

Prin traditie, in cadrul DWF, sfarsitul de an este un moment in care privim cu atentie sporita spre viitor, ne setam obiectivele si strategia prin care le vom atinge. Anul acesta insa momentul a venit mai devreme, data fiind evolutia fantastica pe care compania a avut-o in 2016.

Iata cateva dintre lucrurile care ne fac sa spunem ca anul 2016 a fost fantastic:

  1. Am construit o super echipa de 12 profesionisti SEO, plecand de la 3 persoane;
  2. Ne-am extins biroul din Bld. Natiunile Unite pe inca un etaj;
  3. Lucram cu leaderi de piata din domenii precum turism, medical, finante, auto, fashion etc.
  4. DWF face parte din juriul GPeC, alaturi de specialisti de top din Romania;
  5. Speakeri DWF au fost invitati sa vorbeasca despre SEO la numeroase evenimente;
  6. Am dezvoltat proceduri SEO detaliate, bazata pe experienta acumulata;
  7. Am fost solicitati de agentii SEO din strainatate pentru schimb de experienta;
  8. Am reusit sa achizitionam acces la cele mai performante instrumente SEO din lume;
  9. etc.

Din experienta acumulata, stim ca singurul mod in care vom putea atinge obiectivele pe care ni le-am setat pentru 2017 este sa crestem echipa de profesionisti SEO DWF. 

Din 1 noiembrie dam startul celei mai mari campanii de recrutare de la o agentie SEO din Romania: punem la bataie 9 joburi noi in cadrul agentiei DWF!

Stim ca o sa fie dificil. Stim ca procesul nu este usor si efortul de a recruta si integra 9 colegi noi in echipa DWF este in sine un adevarat examen. Credem insa ca in Romania sunt foarte multe persoane entuziaste, care au motivatia necesara sa ni se alature.

Joburile disponibile in cadrul DWF:

Pentru viitorii colegi avem un plan de cariera pentru urmatorii 3 ani, un pachet salarial foarte atractiv si beneficii non-salariale. In plus, vor lucra intr-o echipa tanara, in cadrul careia vor putea sa invete foarte multe lucruri. Posturile pe care le punem la bataie sunt urmatoarele:

Daca stiti deja ce presupun aceste joburi si considerati ca aveti abilitatile potrivite, ne puteti trimite un e-mail pe adresele din asociate fiecarui job.

Iata insa cateva detalii despre fiecare job in parte:

2 x Account Manager in cadrul DWF

Ce face un Account Manager in cadrul DWF? Simplu spus, mentine relatie cu clientii agentiei. Practic, accountul este persoana de contact direct intre client si intreaga echipa DWF: specialisti SEO, specialisti ORM, copywriteri, programatori etc. Este un project manager pentru intreaga activitate, avand responsabilitatea ca actiunile din strategia stabilita sa fie implementate la timp.

Cea mai importanta activitate a unui Account este insa comunicarea cu clientul: acesta trebuie sa fie informat periodic de progresul campaniei, precum si de oportunitatile suplimentare pe care echipa le identifica. De asemenea, accountul trebuie sa aibe capacitatea de a intelege corect si complet feedback-ul clientului, pentru a-l putea ajuta.

Pe blogul DWF este publicat un articol dedicat acestui job, in care sunt prezentate mai in detaliu activitatile pe care le presupune acest post, precum si abilitatile pe care trebuie sa le detina o persoana, pentru a face performanta in echipa DWF. 

Crezi ca esti potrivit pentru acest job? 
Trimite CV-ul acum pe [email protected]!


3 x Junior SEO Specialist DWF

Stim ca, in orice cariera, inceputul este cel mai dificil. La DWF credem insa ca totul se poate invata, daca o persoana isi doreste cu adevarat acest lucru si daca beneficiaza de indrumarea potrivita.

Ca Junior SEO Specialist in cadrul DWF aveti posibilitatea de a invata din experienta Seniorilor care lucreaza deja in agentie. Planul de cariera pe care il propunem va ofera toate conditiile necesare (acces la proceduri interne de lucru, instrumente SEO si experiza) pentru a evolua din punct de vedere profesional si a atinge nivelul de Senior SEO Specialist in 12 luni. 

Veti avea posibilitatea de a lucra in campanii SEO pentru branduri de top din Romania si de a participa la sedinte interne de stabilire a strategiei SEO pentru acestea. 

Crezi ca esti potrivit pentru acest job? 
Trimite CV-ul acum pe [email protected]!


1 x Senior SEO Specialist DWF

Lucrati deja ca specialist intr-o agentie SEO, esti freelancer sau aveti o experienta in optimizarea pentru motoarele de cautare de cel putin 3 ani?

In cadrul DWF, acest job presupune realizarea si implementarea unei strategii eficiente de SEO, dar si identificarea problemelor tehnice pe care un site le are din acest punct de vedere. Trebuie sa cunoasteti foarte bine notiuni precum: crawling, control indexabilitate, structura interna de linkuri, distributie ancore, tipuri de redirectionari, parametrii avansati de cautare google etc. 

De asemea, este nevoie sa lucrati in mod eficient cu instrumente precum Google Search Console, Google Analytics, Majestic, Similar Web, Ahrefs, Screaming Frog etc. Cunostintele de Excel reprezinta un avantaj important.

Ce mai poate invata un Specialist SEO Senior in cadrul DWF? In primul rand, oferim posibilitatea de a lucra pe site-uri foarte vizibile din Romania sau aflate in industrii in care este nevoie de identificarea unor solutii SEO foarte ingenioase. Un alt lucru cu care ne mandrim este acela ca specialistii nostri au acces la cele mai performante instrumente SEO din lume.

Crezi ca esti potrivit pentru acest job? 
Trimite CV-ul acum pe [email protected]!


2 x Copywriter SEO

In DWF credem ca SEO nu (mai) este (doar) despre cuvinte cheie si implementari tehnice! Credem ca atragerea de trafic organic relevant pe site este in primul rand conditionata de crearea de continut relevant, care sa raspunda unor probleme concrete ale oamenilor.

Departamentul de Content Marketing din cadrul DWF produce articole pentru blogurile clientilor nostri, pentru site-uri din reteaua de parteneri media DWF, pentru ziare cu audienta nationala, eBook-uri sau comunicate de presa. 

Daca va place sa scrieti pe teme diferite (inavatand totodata lucruri interesante din asta), aveti cunostinte de limba engleza (pentru a identifica surse de inspiratie) si doriti sa lucrati intr-un mediu placut, sunteti persoana potrivita pentru acest job. Pentru acest job, experienta anterioara in presa este un avantaj. 

Crezi ca esti potrivit pentru acest job? 
Trimite CV-ul acum pe [email protected]!


1 x Asistent Manager DWF

Acest post ofera probabil cea mai completa imagine asupra tuturor proceselor din agentie. Persoana pe care o cautam va lucra in mod direct cu dl. Sorin Draghici, Managing Partner in cadrul DWF si coordonator al activitatii de New Business din agentie.

Pentru succes in acest job sunt esentiale abilitati excelente de comunicare, o fire analitica si ordonata, capabila sa coreleze rapid informatii si sa-si exprime in mod coerent ideile. Cunostintele de Excel reprezinta un avantaj. 

Crezi ca esti potrivit pentru acest job? 
Trimite CV-ul acum pe [email protected]!


Unde si cu cine vei lucra in DWF?

Birou DWF este situat in centrul orasului, la 3 minute de Piata Unirii: Bld. Natiunile Unite, nr. 4 (Bloc Gemeni Center). Despre spatiul in care lucram, lasam cateva imagini sa vorbeasca in locul nostru (mai multe gasiti pe pagina noastra de Facebook):

sedinta-dwf-web

sedinta-dwf-content

departament-tehnic

departament-content

Doriti sa lucram impreuna? Asteptam CV-urile pe adresa de e-mail [email protected]

Daca aveti o cunostinta pe care considerati ca ar putea sa o intereseze unul dintre joburile DWF, trimiteti-i acest link. O sa va multumeasca mai tarziu.

Echipa DWF creste din nou! De data aceasta, cautam un coleg sau o colega pe rolul de Account Manager. Ce inseamna insa mai exact acest lucru? Cu ce se ocupa un Account Manager intr-o agentie digitala si care sunt activitatile din “fisa postului”?

Daca aveti experienta in domeniu, stiti deja aceste lucruri si doriti sa faceti un pas important in cariera, ne puteti trimite un e-mail pe adresele din pagina de contact DWF, pentru stabilirea unui interviu.

Ce face un Account Manager in cadrul DWF?

Simplu spus, mentine relatie cu clientii existenti, pentru care agentia noastra deruleaza campanii de Optimizare SEO si Managementul Reputatiei Online. Practic, accountul este persoana de contact direct intre client si intreaga echipa DWF: specialisti SEO, specialisti ORM, copywriteri, programatori etc.

In primul rand, un account trebuie sa inteleaga foarte bine obiectivul clientului: ce-si doreste acesta sa obtina prin intermediul campaniei pe care o deruleaza. Aceasta intelegere se realizeaza partial in urma primirii de informatii din partea agentului de vanzari care a semnat contractul, dar mai deplin prin comunicarea directa cu clientul, prin e-mail sau telefon.

Pasul urmator este intelegerea strategiei care a fost propusa clientului si alocarea taskurilor corespunzatoare catre echipa de specialisti: realizarea analizei tehnice SEO, actualizarea librariei de cuvinte cheie, analiza competitiei, stabilirea strategiei de linkbuilding, stabilirea planului de comunicare si a temelor pentru articolele ce vor fi postate pe blog etc.

Pe masura ce aceste activitati sunt realizate, ele ajung inapoi la Account Manager sub forma de rapoarte. Acesta le va trimite catre client (sau catre departamentul corespunzator desemnat de acesta) insotite de explicatiile necesare, asftel incat informatia sa fie cat mai limpede, iar actiunile ce decurg din respectiva analiza, clare.

Frecventa acestor comunicari este de obicei saptamanala. In cazuri exceptionale, Accountul va facilita relatia directa intre specialistul SEO si client, pentru eficientizarea comunicarii. Lunar, pe baza datelor din aplicatiile interne DWF de monitorizare si management al activitatilor, accountul va trimite catre client un raport detaliat cu progresul campaniei, din care trebuie sa reiasa aspecte precum:

O alta activitate, tot in relatie cu clientul, tine de aspectele legale si financiare ale colaborarii. Acountul este cel care emite facturile lunare catre client (in baza situatiei financiare din sistemul de gestiune DWF) si monitorizeaza aspecte precum expirarea contractului, acte aditionale, anexe etc. Ocazional accountul va participa la intalniri cu clientul insotit de o persoana din echipa tehnica, in masura in care acest lucru este necesar.

Care sunt (o parte din) abilitatile pe care trebuie sa le detina un Account Manager?

Pentru a realiza activitatile succint prezentate in acest articol, o persoana trebuie sa detina in primul rand extraordinare abilitati de comunicare. Ca si Account Manager in cadrul DWF, va interactiona cu zeci de persoane in fiecare luna: clienti (owneri), angajari din diferite departamente ale brandurilor pentru care lucram, ziaristi, bloggeri, programatori etc.

Desi nu-i sunt necesare cunostinte tehnice SEO la nivel de specialist, accountul trebuie sa aibe abilitatea de a intelege notiunile vehiculate in analizele transmise clientului si sa poata explica concepte complexe in temeni accesibili oricarui interlocutor. Acest lucru se aprofundeaza pe parcurs, insa presupune existenta unor notiuni elementare de SEO, Google Analytics etc.

Esentiala in cadrul acestui job este capacitatea de a lucra in paralele pe mai multe proiecte, cu detalii diferite si obiective specifice. In acest sens, de un real ajutor este aplicatia interna DWF de gestiune a proiectelor sia  taskurilor, pentru a carei utilizare este nevoie insa de o fire sistematica, ordonata si orientata catre rezultat.

Experienta pe un post similar, intr-o agentie de profil. Este un subiect sensibil in orice industrie si desi nu reprezinta o abilitate in sine, experienta in domeniu reprezinta de multe ori validarea existentei unui anumit set de abilitati.

Cand discutam despre persoanele pe care ni le dorim alaturi in DWF, avem o filosofie de tipul “multi si buni”: echipa creste permanent, concomitent cu volumul de business, insa de norim doar oameni foarte buni in domeniile pe care au ales sa lucreze.

Ce ofera DWF unui Account Manager?

La nivel Profesional: posibilitatea de a lucra intr-o agentie cu o foarte buna reputatie in piata, in ale carei metode de lucru si proceduri au deja incredere clienti importanti. Ca si Account Manager, veti interactiona direct cu owneri de branduri recunoscute la nivel national sau persoane publice (ori care prefera discretia), in campanii de SEO si ORM. Garantam faptul ca in acest timp veti acumula un bagaj consistent de cunostinte in domenii diverse si veti obtine insight-uri valoroase despre modul in care functioneaza mai multe tipuri de business.

La nivel Personal: veti lucra intr-un mediu placut, alaturi de tineri cu experienta in online marketing. Incurajam o comunicare deschisa si nu exista usi inchise in firma. Programul de lucru este normal (8 ore pe zi), de luni pana vineri, de la 9 la 18:00 (include o ora pentru pauza de pranz). La nivel Financiar: oferim un pachet salarial foarte atractiv 🙂

Credeti ca o cariera in acest domeniu vi se potriveste? Ne puteti trimite un e-mail pe adresele din pagina de contact DWF, pentru stabilirea unui interviu.

DWF ofera partenerilor sai campanii SEO masurabile, orientate catre obiective de business concrete, ce au ca finalitate cresterea efectiva a cifrei de afaceri a beneficiarului. Aceasta crestere a cifrei de afaceri apare ca efect al sporirii vizibilitatii online pe care site-ul clientului o are in rezultatele Google. 

Pentru a obtine acest lucru, specialistii SEO, copywriterii si project managerii din cadrul DWF folosesc o metodologie SEO perfectionata dea lungul timpului, cele mai performante instrumente de monitorizare si analiza tehnica SEO disponibile in lume, precum si propria experienta, acumulata in sutele de campanii SEO gestionate pana in prezent. 

In cadrul unei campanii SEO, dincolo de rezultatele efective si masurabile, pe care beneficiarul le simte si pe care le poate corela cu cresterea volumului de vanzari realizate prin acest canal de marketing, ne straduim sa transferam catre el (bineinteles, acolo unde exista aceasta deschidere) un valoros bagaj de cunostinte aplicate, know-how SEO practic. Ne dorim astfel ca partanerul cu care lucram sa inteleaga efectiv ce se intampla in campania sa SEO.

Aceasta orientare catre client a facut ca DWF sa ajunga intr-un timp foarte scurt in topul agentiilor de SEO din Romania, iar clientii pentru care lucram sa ramana cu noi pentru perioade foarte lungi de timp (avem colaboratori cu care lucram si de 2-3 ani). Am avut si clienti nemultumiti, de la care am invatat insa lectii valoroase, astfel incat situatiile care au generat acele lucruri sa nu se mai repete niciodata.

Dorim ca in urmatorii 2 ani sa ajungem agentia SEO cu cel mai mare grad de satisfactie a clientilor si top of mind SEO agency in Romania. In acest moment, 12 oameni sunt deja in echipa DWF, pentru a face posibil acest lucru. 

Considerati ca o cariera in acest domeniu vi se potriveste? Ne puteti trimite un e-mail pe adresele din pagina de contact DWF, pentru stabilirea unui interviu.

Ce este si ce face un Business Opportunity Presenter in cadrul DWF?

La DWF consideram ca un om ia singur decizia de cumparare a unui serviciu, daca ajunge sa inteleaga corect si complet valoarea pe care acesta i-o aduce. La fel credem ca stau lucrurile si in cazul unei campanii SEO.

“Datoria” persoanei pe care o cautam pentru acest job este sa expuna intr-un mod cat mai clar oportunitatea de business pe care o reprezinta acest canal de marketing pentru afacerea unui potential client. Practic, un Business Opportunity Presenter trebuie sa arate care este “miza jocului”, ce are de castigat sau ce oportunitati pierde compania daca decide sa investeasca sau nu intr-o campanie SEO.

Cea mai mare parte din activitatea unui Business Opportunity Presenter in cadrul DWF consta in a oferi consultanta de business potentialilor clienti ce intra in contact cu agentia noastra, dupa ce a realizat in prealabil o calificare a acestora (sunt si companii pentru care o campanie SEO la nivelul de complexitate oferit de DWF nu este oportuna momentan). 

Prin utilizarea metodologiei de cercetare DWF si a instrumentelor de care dispunem, el va putea sa identifice elemente precum:

Prin corelarea acestor informatii si punerea lor in context, Business Opportunity Presenter-ul ii va oferi potentialului client o radiografie completa a oportunitatii pe care optimizarea pentru Google organic o reprezinta pentru afacerea sa. Decizia de colaborare depinde bineinteles de obiectivele propuse, orizontul de timp estimat pentru atingerea lor si buget.

Din experienta DWF de pana acum insa, daca un client este calificat corect in faza initiala iar analiza de mai sus este realizata in urme unei intelegeri efective a business-ului, rata de succes in semnarea unui contract este de +80%.

Ce abilitati cautam la o astfel de persoana?

Cu siguranta, intuiti deja ca nu cautam un simplu agent de vanzari, care sa invete invatat “o poezie” si sa o repete ulterior mecanic in fata cat mai multor persoane! Desi pornesc cu o abordare similara si se pot utiliza elemente comune, propunerile comerciale pe care le realizam sunt foarte personalizate.

Pentru succesul acestei activitati am descoperit in timp ca sunt necesare cunostinte, abilitati si aptitudini precum:

1. Capacitatea reala de a intelege o gama larga de business-uri. Viitorul nostru coleg (sau colega) trebuie sa poata intelege din discutia cu potentialul client (dar si prin cercetarea pietei) cum functioneaza afacerea acestuia: ce ofera, cine sunt clientii si cum vin ei in prezent (ce canale de vanzare online sau offline foloseste), care este recurenta clientilor, care sunt cele mai profitabile produse sau servicii, valoarea medie a unei comenzi, ce asteptari are de la acest business etc.

2. Abilitati excelente de comunicare (in scris, verbala, non-verbala sau la telefon). O mare parte din activitate presupune relationarea cu oameni, astfel incat este esentiala usurinta in exprimare. De asemenea, persoana pe care o cautam trebuie sa ia notite detaliate in cadrul discutiilor, astfel incat la finalul acestora sa poata realiza un rezumat al acesteia, cu taskuri concrete si principalele idei discutate. 

3. Este necesara capacitatea de a explica notiuni complexe de SEO sau marketing online in termeni adaptati nivelului de intelegere al interlocutorului. Desi nu-i sunt necesare cunostinte tehnice SEO la nivel de specialist, accountul trebuie sa aibe abilitatea de a intelege notiunile vehiculate in analizele transmise clientului. Acest lucru se aprofundeaza pe parcurs, insa presupune existenta unor notiuni elementare de SEO si Digital Marketing in general.

4. Capacitatea de a lucra in paralel la mai multe propuneri comerciale (aflate sau nu in stadii diferite de lucru), cu respectarea deadline-urilor asumate fata de potentialul client. In acest sens, de un real ajutor este aplicatia interna DWF de gestiune a proiectelor si taskurilor, pentru a carei utilizare este nevoie insa de o fire sistematica si ordonata.

5. Abilitatea de a utiliza in mod eficient solutii de tip Excel si Powerpoint pentru procesarea sau prezentarea datelor. Nu este musai sa visezi functia VLOOKUP, SUMIF sau cum se face un Pivot, dar trebuie sa poti intege mecanismul de lucru, la ce ajuta aceste instrumente sau cum sa caute pe Internet modul de rezolvare al unei probleme. 

6. Experienta pe un post similar intr-o agentie de Digital Marketing constituie un avantaj. Desi nu este o abilitate in sine, experienta anterioara in departamentul de vanzari al unei agentii de SEO, Pay Per Click, Web Development etc., poate reprezenta confirmarea unui set de aptitudini. Asa cum spuneam anterior, modul de abordare DWF este unul foarte personalizat, orientat catre nevoia de business concreta a potentialului client.

7. Cunostinte foarte bune de limba engleza (listening, speaking and writing), in vederea participarii la intalniri cu branduri internationale si a sustinerii unor propuneri comerciale catre reprezentantii acestora. 

Ce ofera DWF persoanei potrivite pentru acest post?

La nivel Profesional, se ofera posibilitatea de a lucra intr-o agentie SEO cu o foarte buna reputatie in piata, in ale carei metode de lucru si proceduri au deja incredere clienti importanti. Ca si Business Opportunity Presenter in cadrul DWF veti interactiona direct cu owneri de branduri recunoscute la nivel national sau persoane publice. Garantam faptul ca in acest timp veti acumula un bagaj consistent de cunostinte in domenii diverse si veti obtine insight-uri valoroase despre modul in care functioneaza mai multe tipuri de business.

De asemenea, vei acumula cunostinte avansate de SEO si veti ajungeti sa deprindeti un mod de vanzare consultativa, orientata catre obiectivele de business ale potentialului client, ce se va putea aplica ulterior in activitatea de vanzari pe orice alt domeniu de activitate. Veti participa la principalale evenimente de Digital Marketing din Romania, ca reprezentant DWF sau chiar speaker (in cazul in care manifestati interes in aceasta directie).

La nivel Personal: veti lucra intr-un mediu placut, alaturi de tineri cu experienta in online marketing. Incurajam o comunicare deschisa si nu exista usi inchise in firma. Programul de lucru este normal (8 ore pe zi), de luni pana vineri, de la 9 la 18:00 (include o ora pentru pauza de pranz). 80% din intalnirile cu potentialii clienti se vor realiza la sediul DWF.

La nivel Financiar: oferim un pachet salarial fix foarte atractiv, cu posibilitati de crestere proportional performantelor inregistrate. 

Considerati ca o cariera in acest domeniu vi se potriveste? Ne puteti trimite un e-mail pe adresele din pagina de contact DWF, pentru stabilirea unui interviu.