Analiza de sentiment
Iei pulsul consumatorilor din online
...
Analiza de sentiment
De la focus grupuri la date in timp real despre consumatorii tai
Cu ajutorul platformei de crowdsourcing, poti afla in timp real cum este perceput brandul tau in mediul online. De la interactiuni in social media, la comentarii pe bloguri si forumuri, acum poti identifica rapid daca sentimentul acestora este pozitiv, negativ sau neutru.
Mai mult, poti seta sentimente specifice pe care consumatorii le asociaza cu brandul: fericire, tristete, nervozitate, teama, dezgust sau surprindere. Cei peste 200 000 de oameni din comunitate vor analiza fiecare element pe care il gasesc asociat brandului tau. Este modalitatea perfecta de a crea un proces automat, dar bazat pe sentimente umane.
Ce este si cum te poate ajuta o platforma de crowdsourcing ?

“Inacuratetea datelor este principalul motiv pentru care 40% din initiativele de business nu reusesc sa-si atinga obiectivele “

Gartner

In ce situatii poti apela la analiza de sentiment ?

Feedback produs
...daca tocmai ai lansat un produs si ai nevoie de date reale din piata pentru a identifica modul in care acesta este perceput de catre consumatori
Social Listening
...daca vrei sa vezi in timp real care este sentimentul agregat al miilor de persoane care interactioneaza cu brandul tau pe Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Linkedin, etc.
Customer service
...daca vrei sa fii prezent acolo unde consumatorii tai vorbesc despre brandul tau si sa interactionezi cu acestia intr-un mod personalizat
Analiza cantitativa si calitativa
...daca vrei sa extragi date reale despre consumatori, pe segmente mari de piata, pe care sa le folosesti la imbunatatirea proceselor interne
Profile demografice
...daca vrei sa identifici care sunt segmentele de public care raspund cel mai bine la anumite mesaje de brand. Astfel, poti afla ca 18% din femeile peste 30 de ani din Bucuresti iubesc produsul tau pentru ca este in mai multe culori.
Cateva exemple concrete de proiecte realizate:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit
Cum functioneaza
1
Realizam un diagnostic preliminar pentru identificare nevoilor
2
Alocam un account manager care stabileste workflow-ul proiectului
3
1. Stabilim segmentele de utilizatori
2. Stabilim segmentele de utilizatori
3. Stabilim segmentele de utilizatori
4
Monitorizam executarea taskurilor
5
Validam procesul de realizare a taskurilor pentru a asigura calitatea si acuratetea datelor
6
Iti livram proiectul mai repede decat te-ai fi asteptat!
Avantajele prelucrarii datelor prin crowdsourcing:
  • 1
    Rapiditate
    Taskurile tale sunt rezolvate de mii de oameni ce lucreaza simultan, coordonati de sistemul nostru de crowdsourcing. Intr-o singura ora, proiectul dvs. poate avansa cu echivalentul mai multor luni de munca, daca la el ar fi lucrat o singura persoana.
  • 2
    Scalabilitate
    Ai la dispozitie o forta de munca ce se adapteaza nevoilor tale. Fie ca proiectul tau necesita 100 sau 1.000 de ore de munca, tehnologia noastra va livra rezultatul final in cel mai scurt timp.
  • 3
    Costuri reduse
    Platesti doar pentru rezultatul final si nu ai nevoie sa angajezi persoane noi in companie. Nu ai nevoie de o echipa tehnica interna pentru procesarea datelor prin crowdsourcing.
  • 4
    Asigurarea calitatii
    Raspunsurile oamenilor care lucreaza la proiectul tau trec printr-un sistem de asigurare a calitatii cu nivele multiple de validare, astfel incat sa primesti cele mai bune rezultate.

Vrei sa vezi cum poti utiliza crowdsourcingul in proiectele tale?

Obtine un audit gratuit!