- interviuri video cu experti
- video de la Happy Thursday
- video DWF Talks
- cronica SEO
Video-ul de prezentare al produsului, asta funcționează!
Primii pași pentru optimizarea conținutului într-un magazin online, ar fi orientarea prezentării pentru cât mai multe detalii ale produsului către client, în primul rând titlurile, pentru că sunt strânsă legătură cu zona de search și indexarea pentru SEO.
Practic, faci Branding produsului respectiv prin text. Cu cât mai multe informații din experiență, cu atât mai bine. Asta ajută inclusiv și la indexarea produsului în zona de de search, pentru că Google-ul a început să compună informație din cât mai multe locuri. Ca un Fine Touch, dacă se poate sau dacă furnizorul pune la dispoziție, video-ul de prezentare a produsului. Asta funcționează și pe asta am învățat-o din experiență pe zona de IT&C.
Omul vrea să vadă exact ce conține cutia respectivă ca să își facă planul acasă. Asta merge mână în mână cu rata de conversie și toată lumea insistă acum pe zona de video. Este multă producție în spate pentru ceva pompos, dar e bine să livrezi informația.