Local SEO Ranking – 5 factori de care Google ține cont în afișarea locațiilor din Maps

Local SEO Ranking - 5 factori de care Google ține cont în afișarea locațiilor din Maps

Optimizarea Local SEO este una dintre cele mai bune modalități prin care îți ajuți afacerea să apară în rezultatele de căutare locale relevante din Google. Dar vizibilitatea pe care o poți dobândi în harta Google este în strânsă legătură cu o gamă largă de factori de ranking.

Motorul de căutare ține cont de acești indicatori atunci când stabilește rezultatele pe care le afișează. Iată care sunt cei mai importanți factori pe care să-i ai în vedere când faci Local SEO:

1.Confirmarea locațiilor în harta Google

Pentru ca afacerea ta să apară în harta Google, trebuie să o înregistrezi în aplicația Google Business Profile. În caz contrar, nu vei apărea în căutările locale, iar clienților tăi potențiali le va fi mai dificil să te găsească (atât online, cât și offline).
Dacă business-ul tău a fost deja adăugat în hartă de alți utilizatori, trebuie să ”revendici” înregistrarea, ca să eviți fenomenul de ”duplicate”, adică dublarea locației inițiale.

2. Recenziile reprezintă un important factor de ranking

Mulți proprietari de afaceri tratează recenziile online ca pe o completare la strategia lor de marketing și nu ca pe o necesitate. Însă, în Local SEO, recenziile pozitive de la clienți ajută business-ul să se clasifice mai bine în rezultatele pe care Google le afișează pentru căutările relevante.

Nu numai că recenziile ajută la consolidarea încrederii potențialilor clienți, dar îl și învață pe Google că afacerea ta este relevantă.

3. Informațiile de bază trebuie actualizate în permanență

Toate datele și informațiile unui business (nume, adresă, numărul de telefon și website) trebuie să fie corecte. Site-urile web acționează adesea ca o sursă de încredere, de aceea informațiile din Google Business Profile trebuie să fie identice cu cele de pe site.
Iată care sunt cele mai frecvente erori și omisiuni:

  • Adresă inexistentă sau incorectă;
  • Orar greșit sau nespecificat;
  • Program de lucru neactualizat pentru sărbătorile legale;
  • Locații care apar deschise dar au fost mutate/ închise permanent;
  • Site greșit;
  • Număr de contact lipsă sau incorect (de multe ori utilizatorii sună la persoane care nu au nicio legătură cu business-ul respectiv).

4. Adăugarea de fotografii relevante

Optimizarea incorectă a imaginilor poate duce la o experiență slabă pentru utilizatori, și astfel vei pierde potențiali clienți. O imagine face cât o mie de cuvinte, așa că ai grijă ca prezența vizuală a firmei tale în Google Maps să fie una de succes.
Adăugarea fotografiilor relevante în mod constant te va ajuta să câștigi mai multă încredere în fața algoritmilor Google, și astfel va crește poziția în rezultatele căutărilor pe care le realizează publicul tău țintă.

5. Folosirea postărilor pentru a comunica cu publicul țintă

Pe lângă listarea informațiilor de care utilizatorii au nevoie ca să găsească locațiile brandului tău, Google Business Profile oferă posibilitatea promovării de mesaje, produse, servicii sau campanii pe care brandurile le au în derulare.

Folosește zona de postări sau produse ca să te conectezi mai ușor cu clienții tăi și să stabilești o relație funcțională cu aceștia.

Optimizarea pentru căutările locale poate fi o provocare, dar beneficiile sunt pe măsură. Ca și în SEO organic, trebuie timp și răbdare ca să culegi roadele muncii tale pe zona de Local.

Evitarea greșelilor prezentate anterior te va ajuta să obții mai multe afișări în harta Google, să te poziționezi mai bine decât firmele concurente și să atragi mai mulți clienți pentru business-ul tău.

Data articol: 27 iunie 2022

Peste 850 de companii își multiplică profitul cu noi

Hai să discutăm despre proiectul tău!

Formular contact

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.