Recapitulare evenimente SEO, ianuarie 2016

Prin acest post initiem o serie de 12 articole (cate unul pentru fiecare luna din 2016), in care vom face o recapitulare, o trecere in revista a celor mai importante anunturi sau evenimente Google legate de SEO din fiecare luna. Spatiul nu ne va permite sa intram in detalii la majoritatea punctelor, iar o parte din ele vor fi fost deja tratate in articole dedicate, postate deja pe blogul DWF. Primul articol din serie este dedicat lunii Ianuarie 2016:

Update-uri de algoritm Google, in ianuarie 2016:

Informatii relevante SEO, in ianuarie 2016:

Google modifica pagina de Webmaster Guidelines, resursa considerata de multi drept pozitia oficiala a motorului de cautare cu privire la numeroase probleme de optimizare. Cateva dintre schimbarile notabile sunt urmatoarele:

  • HTTPS: Google recomanda expres utilizarea versiunii securizate;
  • Este recomandata adaptarea site-ului la orice device sau display;
  • Accesibilitate: continutul trebuie sa fie usor de inteles chiar si prin intermediul unei solutii destinata persoanelor cu dificultati de vedere;
  • Taburi: Google recomanda afisarea continutului important by default in pagina, in detrimentul utilizarii „tab-urior” sau a altor mecanisme de afisare a continutului;
  • Numarul de linkuri in pagina: practic Google demoleaza mitul celor 100 de linkuri;
  • A fost eliminata recomandarea de evitare a URL-urilor dinamice (cu semnul intrebarii).

Modificari legate de Google Search Console:

Alte informatii, preluate din declaratii ale unor reprezentanti Google:

Informatii suplimentare cu privire la modificarile Google sesizate de webmasteri in luna ianuarie sau anuntate de companie direct ori prin reprezentantii sai, pot fi accesate in thread-ul dedicat de pe WebmasterWorld.

Data articol: 4 februarie 2016

Peste 850 de companii își multiplică profitul cu noi

Hai să discutăm despre proiectul tău!

Formular contact

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.