DWF se implică în mediul academic: cum s-au desfășurat întâlnirile noastre online cu masteranzii de la ASE, viitori experți în marketing online

Share
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Adelina Balan

Când agențiile de digital marketing și mediul academic se susțin reciproc, nu se pot întâmpla decât o mulțime de lucruri faine. În primul rând, studenții și masteranzii au acces la insight-uri utile din domeniul marketingului online, au ocazia să descopere cum teoria învățată la cursuri se reflectă în practică și, foarte important, au o perspectivă mai amplă asupra pieței actuale a muncii. 

În acest context, mulți dintre ei își pot da seama care sunt ramurile de activitate spre care le-ar plăcea să se îndrepte în viitor – căci, după cum știm, marketingul este atât de vaaast! 🙂 – sau chiar care ar fi joburile pe care și le-ar dori. 

Astfel, pe 2, respectiv 15 decembrie, colegii noștri, Mihai Vînătoru (Managing Partner & Head of SEO) și Lidia Berteșteanu (Head of Content) au avut bucuria să susțină două prezentări online, în cadrul Facultății de Marketing a Academiei de Studii Economice din București. 

Întâlnirile noastre online au fost facilitate de doamna conf. univ. dr. Carmen Acatrinei, care predă disciplina Publicitate online în cadrul programului Marketing online. Îi mulțumim doamnei profesoare pentru această inițiativă care a venit în sprijinul masteranzilor, viitori experți în domeniul marketingului, și care nouă ne-a dat șansa să facem cunoștință cu masteranzii din anul al II-lea.

Prezentările au avut ca teme auditul unui site, etapă esențială în metodologia DWF, desfășurată înainte de a începe o colaborare cu un potențial client, și modul în care se conturează o strategie de conținut eficientă, care generează trafic și care răspunde nevoilor utilizatorilor. 

Cu această ocazie, masteranzii au aflat, printre altele:

  • cum contribuie analiza competitorilor și, în general, a pieței în conturarea unei strategii de conținut;
  • cum pot utiliza tool-uri gratuite de keyword research
  • cum pot valorifica nevoile, întrebările și problemele utilizatorilor în redactarea conținutului online;
  • ce înseamnă conținutul relevant, clar, adaptat principiilor SEO;
  • și, nu în ultimul rând, ce presupune procesul de optimizare a articolelor deja existente pe blogul unui site. 

La finalul fiecărei prezentări, în cadrul sesiunilor de Q&A, colegii noștri, Mihai și Lidia, au fost tare bucuroși să le ofere masteranzilor răspunsuri și la alte curiozități din domeniul SEO și al content marketingului.

Ne bucurăm că am putut susține un astfel de demers educativ și de-abia așteptăm să ne reîntâlnim, și cu alte ocazii, cu masteranzii! 

 

Scris de
Adelina Balan

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemanatoare

Cookies

Acest site foloseste cookies. Confidentialitatea datelor