#povestea

DWF

Povestea DWF a inceput in aprilie, 2013. Din experienta acumulata direct pana la acea vreme, dar si in urma interactiunii cu sute de branduri care doreau sa-si creasca vizibilitatea pe Internet, am inteles ca SEO este cel mai eficient canal de marketing online pe termen lung. Astfel, a fost optiunea evidenta cand am ales modul in care dorim sa ne indeplinim misiunea.

#misiunea

DWF

Credem ca misiunea unei companii este diferita de obiectivele ei de business, oricat de generale sau specifice ar fi acestea. Misiunea nu se epuizeaza in indeplinirea unui obiectiv punctual, ci se plaseaza intr-un plan superior, pentru atingerea caruia compania inoveaza si evolueaza permanent.

Misiunea DWF este de a sustine in mod eficient brandurile din Romania, in demersul lor de crestere a vizibilitatii in rezultatele Google.

In slujba acestei misiuni isi pun zilnic pasiunea, energia si priceperea toti membrii echipei DWF. Ne bucuram de fiecare data cand eforturile noastre produc un efect pozitiv pentru companiile cu care lucram.

Valorile companiei

Valorile fundamentale DWF se aplica atat muncii pe care o realizam, dar sunt in acelasi timp asumate personal de fiecare membru al echipei. Aceste principii au contribuit in mod direct la evolutia agentiei catre punctul la care se afla astazi si consideram ca reprezinta repere valide pentru dezvoltarea noastra in viitor.

1

Transparenta si sinceritate.

Credem ca este de datoria noastra sa expunem complet si absolut transparent fiecarui client in parte care este strategia de optimizare SEO si modul efectiv de lucru prin care dorim sa ne atingem obiectivele agreate. Nu avem obsesia pastrarii unor “retete secrete SEO”, pentru ca nu exista asa ceva. Este important ca brandul cu care lucram sa inteleaga ce se intampla in campania sa.

Conform aceluiasi principiu, ne-am asumat inca de la inceput sa le comunicam cat mai clar companiilor pentru care lucram care este situatia reala a campaniei SEO, ce o impiedica sa performeze sau care este un nivel realist al asteptarilor de la acest canal de promovare.

2

Perfectionare continua si autodepasire

SEO este un domeniu foarte dinamic, in care este imperios necesara conexiunea permanenta la tot ce este nou, la experimentele si studiile care se realizeaza in industrie. In acest context, am inteles ca este esential sa devenim mai buni in fiecare zi si sa ne imbogatim permanent cunostintele.

Stim ca permanent exista loc de mai bine, ca oricat de bune ar fi rezultatele unei campanii, sigur exista o modalitate prin care acestea puteau sa fie si mai bune. Urmarim excelenta in tot ce facem si nu ne multumim cu mai putin. Motto-ul companiei: “Anything’s Possible. Keep Thinking!”

3

Asumarea responsabilitatii

Ne plac obiectivele SMART si consideram ca o campanie SEO fara un obiectiv masurabil este o campanie pe jumatate esuata, inca din start. Suntem constienti de increderea pe care ne-o acorda companiile care lucreaza cu noi, atat prin faptul ca ne ofera acces la date private, cat mai ales pentru ca isi incredinteaza practic in mana noastra propriul website. Acest lucru ne motiveaza sa ne luam treaba foarte in serios!

Atunci cand lucrurile nu evolueaza conform asteptarilor noastre, nu cautam scuze. Facem insa tot posibilul pentru a identifica blocajele sau cauzele care stau in calea atingerii obiectivelor pe care ni le-am propus. Conform principiului transparentei, enuntat anterior, comunicam aceste lucruri tuturor celor implicati, impreuna cu propunerile noastre pentru depasirea dificultatilor.

4

Implicare activa in comunitate

Prin publicarea de articole si studii de caz pe blogul DWF, prezentari la evenimente de marketing, implicarea in discutii pe forumuri de SEO sau programul de internship pe care il derulam, facem tot posibilul sa contribuim la maturizarea acestei piete si sa oferim un ajutor efectiv. Fiecare membru din echipa DWF datoreaza o parte din ceea ce stie in prezent comunitatii, motiv pentru care este important sa contribuim la formarea viitoarelor generatii de specialisti.

5

Utilizarea de metode SEO etice
(white hat)

Chiar daca par sa ofere un rezultat rapid, tehnicile SEO black hat sunt o bomba cu ceas pentru orice website, fiind numai o chestiune de timp pana ce acestea sunt descoperite si penalizate de Google.

In cadrul DWF am ales inca de la inceput sa folosim doar metode de optimizare conforme indicatiilor Google, astfel incat site-urile pe care le optimizam sa fie in afara oricarui pericol. Suntem constienti ca uneori ne luptam cu concurenti care triseaza, insa avem incredere in cunostintele noastre si in eforturile Google de a identifica si a trata corespunzator astfel de practici.

#apariții

Media

25+

Specialiști SEO în echipa DWF

300+

Site-uri partenere în rețeaua media DWF

Membri în juriul GPEC

100+

Campanii seo active

110k

Cuvinte cheie monitorizate zilnic

Speakeri la conferințele de specialitate

#apariții

Media

angle-left-thin angle-right-thin
#echipa

DWF

Sorin Drăghici

Managing Partner & New Business Development

Mihai Vinatoru

Managing Partner & Head of SEO

Andreia Ciobanu

HR Manager

Oana Marin

Sales Manager

Alina Ghita

Resource Manager

Ionut Oprea

Key Account Manager

Anca Solea

Key Account Manager

Ana Nicoara

Key Account Manager

Ciprian Balint

SEO Specialist

Daniela Cocioaba

Senior SEO Specialist

Theodor Emilian

Junior SEO Specialist

Cristian Sandu

Senior SEO Specialist

Cosmin Puiu

Senior SEO Specialist

Vlad Sandulescu

Lead SEO Specialist

Mihaela Craita

Content Writer

Raluca Raducu

Content Writer

Fadia Alexandra

Content Writer

Liviu Florea

Content Writer

Vlad Vrinceanu

Content Writer

You!

Noul nostru coleg!